Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke om dette passer inn her, men jeg prøver..

Samboer har snart bursdag og jeg har tenkt til å arrangere en liten bursdagsfest for han og har lyst til å lage en kahoot om han. Vennene hans er spredt i ulike gjenger, og mange kjenner ikke hverandre så godt, så jeg synes det er litt vanskelig å komme på interne vitser/spørsmål som kunne vært morsomt for alle. Han blir 25 og vennene er mellom 24 og 30. Derfor spør jeg dere om dere har noen tips til spørsmål som kan være morsomme? 

Takk på forhånd!😄

Anonymkode: 9f2fc...227

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er at alle menn jeg kjenner hadde hatet dette... Så du må være sikker på at han er komfortabel med noe sånn, at det ikke blir fæl stemning. 

Syns ideen var veldig fin og skal lagre den til utdrikningslag. I ditt tilfelle ser jeg for meg det verste. 

Det blir litt sånn, skal du lage sånn skikkelig CV-quiz om når han ble født og hvilken skole han gikk på? Eller tullequiz om hva han har på brødskiva? Eller sånn følsom quiz om hva hans drømmer og mål er og hvor han vil reise? Det blir litt sånn... Ubehagelig. 

Anonymkode: 32520...36a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min første tanke er at alle menn jeg kjenner hadde hatet dette... Så du må være sikker på at han er komfortabel med noe sånn, at det ikke blir fæl stemning. 

Syns ideen var veldig fin og skal lagre den til utdrikningslag. I ditt tilfelle ser jeg for meg det verste. 

Det blir litt sånn, skal du lage sånn skikkelig CV-quiz om når han ble født og hvilken skole han gikk på? Eller tullequiz om hva han har på brødskiva? Eller sånn følsom quiz om hva hans drømmer og mål er og hvor han vil reise? Det blir litt sånn... Ubehagelig. 

Anonymkode: 32520...36a

Haha, vi har snakket om det og han synes det høres morsomt ut så no worries! Jeg tenkte litt sånn tulle-quiz som er morsomt for han og gjestene, altså ikke noe seriøse greier. 

Anonymkode: 9f2fc...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...