Blomsterenka Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Jeg opplevde det først gang da jeg var knapt 24, og lå med buksa på... jeg våknet av det... sterkt. Så opplever jeg det igjen, men nu med en kjær venn ved min side, helt ufrivillig ender jeg i voldsomme orgasmer... Ingen tok på meg. Er jeg rar eller?
bentemora Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Syns no ikke at du e rar æ da... man e heldi som får oppleve sånt,, Har selv fått orgasme uten at non har rørt mæ,, å æ va aleina,, men tankan va i full aktivitet.. D e bare utruli når kroppen din reagere på kun det du tenke på.... Har selvfølgelig go sex me gubben å... :-)
Gjest Ananas Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Jepp jeg tror nok du er rar, i betydning at du skiller deg ut og ikke er som alle andre. Men alene om å ha det slik tror jeg ikke du er.
Gjest Madam Felle Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Du er nok ikke rar, men det er sikkert veldig uvanlig. Må si jeg er glad jeg ikke har det slik
*Lene* Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Tror ikke det er sååå uvanlig. Har selv hatt det i søvne, altså våknet av det. Da har jeg jo heller ikke hatt noen form for berøring.. Lurer på hva jeg har drømt
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Æsj jeg har opplevd dette siden jeg var liten, for ei grizejente haha. Men er ikke noe gøy når du er halvvåken og 2 cm ifra også går det ikke, jeg gidder ikke bruke hedene heller, stress!
Cronos Skrevet 30. juni 2005 #8 Skrevet 30. juni 2005 Det er relativt vanlig for oss gutter i søvne ihvertfall. *skitne drømmer* Men så har jo jeg våknet av at jeg har ligget og gapskrattet også, da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå