AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Jeg er hvert øyeblikk i uke 39, og har den siste uka hatt en del modningstegn. I forrige uke hadde jeg en del maserier og vonde kynnere, som jordmora sa hadde hjulpet veldig på livmorhalsen da hun undersøkte meg. De siste ukene har jeg sovet ekstremt dårlig, men de to siste nettene har jeg sovet ekstremt godt! Jeg har mye vonde stikkninger i underlivet, særlig når jeg står og går og ekstrem nedpress. Kjenner dunking i underlivet støtt og stadig, og føler hun er på vei ut 😅 Men det jeg reagerer litt på er at maseriene har stoppet helt opp, og jeg har de to siste dagene bare hatt svake kynnere. Til tross for samleie og alt. Noen som har opplevd at kynnere og maserier har stoppet litt opp for før fødsel? Er dette et tegn på at fødsel kanskje ikke er så nærme som jeg håpet? Anonymkode: df5db...66f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Mine stoppet opp. Var pga muskelknute i åpningen som hidret fødsel. Anonymkode: 716e2...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå