AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Har en nyfødt og et litt større barn her hjemme. Det er overveldende å bli mamma på nytt og samtidig skulle vie storesøsken oppmerksomhet. Jeg trenger å hvile, men hver gang jeg tar med meg den nyfødte for å amme og ta en time på øyet blir jeg hentet av eldste som da trenger hjelp til noe. Jeg sier at Pappan kan hjelpe til, men får da til svar at han sover. Altså jeg som ikke har sovet mer enn 14 timer de siste 3 nettene må holde fortet mens han sover. Han var ikke slik tidligere og har alltid vært flink med eldste. Etter at sistemann kom er alt endret. Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: 29bb6...bb6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Har pappaen fødselsdepresjon? Anonymkode: 9a1e1...49f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Be han om å ta seg sammen. Min mann prøvde seg på dette, men ble en brå slutt på det. Nå er tredjemann her og far tar de to andre hver morgen. Det skulle bare mangle ettersom jeg knapt får sove og han sover gjennom hver natt. Anonymkode: 04e36...bd0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har pappaen fødselsdepresjon? Anonymkode: 9a1e1...49f Dette jeg lurer litt på. Aner ikke hvordan dette rammer menn 😅 Føler liksom han kan ta seg litt av eldste, men synes han har vært litt fraværende hele svangerskapet denne gangen. Jeg vet han har hatt et tøft år, ikke at det er noen unnskyldning. Deg var også han som var mest gira på en til. Skal også sies at denne fødselen ikke var som vi håpet med tanke på sykehuset og korona situasjonen. Anonymkode: 29bb6...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå