AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Hei. Far og jeg har delt bosted. Vi har to barn på barneskolen og har hatt annenhver uke i ca ett år. Minstejenta trives ikke med det, og vil være mer hos meg. Far sier at det går fint, men at han ikke vil endre delt bosted. Han mener jeg lagde så mye kvalme og herjet med han før han fikk mer samvær. Han sier han kan betale mer i bidrag, men han nekter å signere en ny avtale! Da må vi slutte å ha avtalen gjennom nav og gå tilbake på en privat avtale om bidrag. Det vil jeg ikke. Kan han bare bestemme at vi ikke skal endre avtalen skriftlig? Han er jo enig!? Anonymkode: e4e10...1a9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Ta et møte på fvk. Anonymkode: 13da1...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Oppriktig talt så tror jeg at jeg bare hadde gitt faen og ikke endret avtalen skriftlig. Så lenge han er enig, så spiller det noen rolle om dere har avtalen også skriftlig? Anonymkode: 3b6d1...adc 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 Jeg ville bare ordnet det praktisk, men ikke skriftlig. Ting kan endre seg med tiden også. Anonymkode: de8e2...61a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Han er vel redd du skal begynne å lage kvalme å begynne å styre igjen, så da forstår jeg han godt. Han er til og med villig til å betale mere i bidrag. Høres ut som du er heldig med x’n din. Anonymkode: ce824...c26 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå