AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Hva skal dere i sommerferien i år? Tenker da mest på de som ikke har hytte og eller båt tilgjengelig. Vi prøver å tenke ut noe hyggelig vi kunne funnet på, men i år er vi litt blanke. Har to barn på 3 og 6 år og vil.jo gjerne at de skal få en fin og minnerik sommer selv om ting er litt annerledes i år. Hovedproblemet for oss i år er at mannen er permittert og nok ikke er tilbake i jobb før ut på høsten en gang. Dette medfører veldig stram økonomi for oss, da han enda ikke har mottatt en eneste krone fra nav. Så vi trenger tips til rimelige ting vi kan finne på🙂 Anonymkode: c87b1...f41
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Dra på campingplasser med telt? Det koster som regel veldig lite (ca 300kr døgnet i høysesong) å leie plass til bil + telt og man har mye fasiliteter på en campingplass, som do/dusj, kiosk, badestrand, lekeplasser osv. Det er mange fine campingplasser rundt om. Har dere venner med hytter? Jeg har kjempelyst å ta med mine venninner på hytte så barna våre kan leke sammen! Spør litt rundt Anonymkode: b2955...27d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Være hjemme og dra på utflukter innimellom 😊 Anonymkode: 0e882...db7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 Vi skal være hjemme og dra på dagsturer i nærområde, dvs stranda, museer, fornøyelsespark (hvis de er åpne), grilling i parken osv. Besøke besteforeldre som bor i Oslo (kun 30 min med bil unna oss, men veldig stas med Osloturer ) Anonymkode: e31f1...f20 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Hyttetur (leid hytte) i nærheten av fornøyelsespark. Utover det skal vi ta det veldig rolig. Fullføre litt prosjekter hjemme, slappe av, fylle bassenget, grille og nyte fred og ro. Anonymkode: 6587e...ec4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #6 Skrevet 31. mai 2020 Hvor i landet bor dere? Vi bor i Oslo og skal på dagstur i bjørneparken, til Drøbak, Tusenfryd (hvis de åpner), mulig vi tar en overnattingstur til dyreparken også... Anonymkode: 5bc59...b4b
millie88 Skrevet 31. mai 2020 #7 Skrevet 31. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet bor dere? Vi bor i Oslo og skal på dagstur i bjørneparken, til Drøbak, Tusenfryd (hvis de åpner), mulig vi tar en overnattingstur til dyreparken også... Anonymkode: 5bc59...b4b Vi bor rett utenfor Oslo, så vi kan fint dra på dagsturer til steder i nærheten!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #8 Skrevet 31. mai 2020 Vi (jeg og datter på 9 år) skal ta dagsturer og dra på teltturer i Finnmark. Oppleve Sørøya, Loppa, Honningsvåg, Tana og muligens noen dager på Senja. Tar det som det kommer og etter været 😊 Anonymkode: 4015b...ec9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #9 Skrevet 31. mai 2020 Telttur på campingplasser må jo være kjempefint. Anonymkode: 8b836...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå