AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har to venninner som ofte spør meg om å låne penger. Det er kanskje en gang i mnd. Jeg har lånt bort før og vet jeg får igjen, men jeg kjenner jeg er lei av det. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f8ce7...34d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Jeg låner ikke bort penger til folk som ikke eier økonomisk sans. Det er bare å si som det er, at du ikke ønsker å låne bort penger mer Anonymkode: 78ce1...60c 1
annebanane Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Sagt nei. Selv om du vet at du får igjen pengene er det helt greit å si nei. Du bestemmer. Så kan de lære å planlegge bedre så de ikke hele tiden er litt bakpå, glemmer kortet/kontanter når dere skal noe, osv. 1
Flamme Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 Hadde jeg vært deg og begynt å bli lei så hadde jeg sagt nei til å låne bort penger. 😊
Gjest Ishm Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har aldri likt å låne bort penger, eller få låne penger! husker det var en jente i klassen som lånte 15 kroner av meg (vet dette ikke er verdens høyeste sum, men der og da fikk jeg en dags lunsj til de pengene) Måtte spørre henne hver dag og penger i en måned før jeg fikk de tilbake. Det jeg gjør er å bare si jeg ikke har penger når noen spør om å låne rett og slett! Ikke noe mer å forklare dersom du pleier å bruke kort og de spør deg kan du enten si du ikke har så mye penger og trenger dem til etterpå, eller begynne å bruke kontanter foran dem!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #6 Skrevet 31. mai 2020 Det er jo det som menser med happy ending. Men kvalmt likevel. Anonymkode: 4a0da...07c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #7 Skrevet 31. mai 2020 Låner aldri bort penger. Uansett- prinsipp. Men jeg kan f eks legge ut for så å få igjen.. men ikke til hvem som helst. Synes det er flaut når voksne folk ber venner om å låne penger Anonymkode: fbcfd...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå