AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Del Skrevet 31. mai 2020 Jeg har aldri brydd meg noe særlig om helligdagsfreden. Jeg har alltid synes det har vært teit å ikke få lov til å gjøre ting hjemme når man har fri, bare pga. det er en rød dag. Men det gode med disse røde dagene er å kunne sove rolig etter nattevakt. Jeg har arbeidet 6 nattevakter på rad, de siste 2 av dem 12 timers skift. Du kan si jeg ble ikke supe glad når naboen begynte å bråke med høytrykkspyling av terrassen 😐 Men bare for å spørre hva som gjelder her (har ikke tenkt å klage, men godt å vite hva som er rett og galt), har de lov til dette i dag? Søndag, 1. Pinsedag? Anonymkode: 802b3...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Del Skrevet 31. mai 2020 Kan legge til at jeg bor rett over dem i en blokk. Det er også en del andre naboer tett på. Anonymkode: 802b3...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Del Skrevet 31. mai 2020 NEI! drt har de ikke lov til. Du kan si fra, i disse dager har politiet her jrg bor gått ut og advart mot gressklipping, høyttrykkspyling og andre ting som bråker. Det er hellidagsfred. Anonymkode: bcbf3...278 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Del Skrevet 31. mai 2020 Det er ikke lov til å drive med støyende ting som høyttrykksspyler eller motorisert gressklipper på søndager. Det gjelder alle søndager, hele året. I tillegg er det ulovlig også i morgen pga. pinse. Si fra til naboene om at de risikerer å få en klekkelig bot hvis noen ringer politiet. Anonymkode: 09050...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Del Skrevet 31. mai 2020 Jeg er mest sur da jeg er trøtt og sliten etter 6 netter på arbeid. Så jeg har ikke tenkt til å klage, da jeg på en normal dag ikke hadde klaget. Jeg bråker sikkert en del for dem til alle døgnets tider, jeg lever på litt andre døgnrytmer enn de fleste (ikke at jeg går rundt å tramper og skriker på nettene altså, men i en blokk blir det fort noe «bo-støy»). Så jeg kommer ikke til å klage, selv om jeg har rett på det. Men jeg håper noen andre naboer klager. Jeg sitter ikke ute i dette været (hater sol og sommer), men sikkert andre som får terrassedagen ødelagt av støyen 🤞🏻 Anonymkode: 802b3...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå