AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har siden jeg startet opp med ivf i 2018 bært veldig plaget med rygg og bekkensmerter. Dette er hvert eneste dag. Jeg sliter med å reise meg opp fra sofa, stol og seng. Jeg sliter med å gå og stå osv. Hele livet mitt dreier seg nesten nå om smertene. Ingenting hjelper heller, har prøvd det meste av smertelidrende, uten at noe funker. Dette er smerter som sitter i korsygg, bekkenet og eggstokker. Legene gjør ingenverdens ting for å hjelpe meg. Ingen utredning eller noe. Har byttet fastlege hele 4 ganger di siste 2 årene ihåp om å bli hørt men det er ingenting som blir gjort. Jeg er normalvektig, har ett normalt sundt kosthold, jeg er fysisk aktiv (går turer i mark og fjell, sykler og noe styrketrening også) Hva skal jeg gjøre? Jeg har vært ufrivillig barnløs siden 2015, Vært gjennom 6 insemineringsforsøk og 5 ivf forsøk. (Vi må gjennom ivf på grunn av mannen er steril, vi bruker donor) Jeg er så lei av smertene og denne senker livskvaliteten mer og mer Anonymkode: c78ac...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå