Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er like greit å gå naken😳.

Anonymkode: 9a2c0...450

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, Rebecca30 skrev:

Men hva er det mest intime liksom? Er det nok at brystvortene er dekt, selv om mesteparten av puppene synes?  Når det gjelder rompa så er det vel innafor at rumpeballene vises i sin helhet.  Men hvor mye av musa må skjules?

Tenker egentlig mest på årsaken til at du vil vise såpass mye.... om, det er skille fra soling du er bekymret for anbefaler jeg heller en nudist strand

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den typen bikini roper egentlig mer "Se på meg, så sexy JEG TROR jeg er".

Anonymkode: 55efe...283

Oi! Her var det mange hobby psykologer i tråden. Hjelpes!

Det spørs på settingen hvordan en sånn bikini tar seg ut. Riktig dame og riktig anledning så kan selvsagt en slik bikini være flott.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Bombibit skrev:

Her er litt for en hver smak.

Disse dekker nå hvert fall litt mer en TS sin. Mer stilfulle er de også. Samt at de sitter på håndplukkede modeller. 

TS sin er på langt nær i samme kategori som disse, hun må ikke tro det er sånn her hun blir seende ut. 

Anonymkode: f546b...b90

Skrevet
1 time siden, HarryDotter skrev:

Oi! Her var det mange hobby psykologer i tråden. Hjelpes!

Det spørs på settingen hvordan en sånn bikini tar seg ut. Riktig dame og riktig anledning så kan selvsagt en slik bikini være flott.

Av ren nysgjerrighet, hvilke anledning er det?

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
9 minutter siden, The Kitten skrev:

Om dama kom ut av badet med en slik på seg før en hyrdestund, ville nok de fleste menn vært særdeles fornøyde. På en strand rundt barn og familier...not so much!

Skrevet

Hvorfor vil noen bli sett i noe slikt? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, The Kitten skrev:

Tipper anledningen "crazy pool party på ibiza" er det han mener, med folk som har sex foran hverandre og tar kokain og sånt. 

Anonymkode: f8eee...c02

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, HarryDotter skrev:

Om dama kom ut av badet med en slik på seg før en hyrdestund, ville nok de fleste menn vært særdeles fornøyde. På en strand rundt barn og familier...not so much!

Det er sant. Jeg har en BH med bare skål under slik at puppene bare ligger oppå skåla på en måte. Gubben elsker at jeg bruker den en sein kveld, men ville sett rart på meg om jeg tok den på til daglig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 31.5.2020 den 18.15, Rebecca30 skrev:

Den var fin og sexy. Liker den.

Her vil jeg tippe meningene er veldig todelt... Jeg som mann elsker folk som har selvtillit til å gå med slike bittesmå bikinier. Jeg synes det er vakkert uansett kroppsform. Nå skal det sies at jeg synes konseptet med stringtruser (både som undertøy og bikini) er veldig sexy!

Men selvsagt, det er kanskje ikke like passende å gå med på en "familiestrand". Men på type se-og-bli-sett-strender funker det gull (Tekstilstranden på Huk har vel det ryktet, og kanskje Sørenga har fått det også? Ho her fikk jo bilde av rumpa si ikledd stringbikini i Nettavisen.no)

Var i "syden" i fjor på et "Lollo og Bearnie-hotell (Sunving), der var det er som hang rundt bassengområdet i en bikini mindre enn den trådstarter linket til. Selv om en familiefar på ca 40 (jeg) syntes synet var helt greit, var det kanskje noe upassende bekledning på et familiehotell. Men hadde hun spassert ned til Nissi Beach hadde hun sklidd rett inn..

Anonymkode: 75a78...1b3

Skrevet
5 timer siden, HarryDotter skrev:

Hvorfor kle på seg noen bittesmå tøystykker på badet for å sprade inn på soverommet og få de nappet av igjen få sekunder etterpå? Høres mest bare tungvint ut.
Da hadde jeg heller spasert naken inn på soverommet. De små tøystykkene gjør jo ingen forskjell uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hvorfor kle på seg noen bittesmå tøystykker på badet for å sprade inn på soverommet og få de nappet av igjen få sekunder etterpå? Høres mest bare tungvint ut.
Da hadde jeg heller spasert naken inn på soverommet. De små tøystykkene gjør jo ingen forskjell uansett.

Jeg synes det faktisk er mer sexy med noe sexy undertøy enn helt naken. Tror det flere enn meg som synes det.

Anonymkode: 75a78...1b3

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, HarryDotter skrev:

Så dama di har for vane å sprade rundt i to små tøystykker forbundet med fisketråd?

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
33 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nei hvorfor kjøper egentlig kvinner sexy undertøy når det bare skal rives av etter få sekunder?

Gjest HarryDotter
Skrevet
Akkurat nå, Mrs Robinson skrev:

Så dama di har for vane å sprade rundt i to små tøystykker forbundet med fisketråd?

Ja hun gjør det stadig vekk. Hun er både vill, frigjort og sexy ;)

Skrevet

Hvorfor ikke bare sole seg toppløs? Evt stikke på nudiststrender?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...