Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. er det noen som har opplevd dette? Har kommet blankt slim i blandet bittelitt blod (så ut som tynne blodårer den ene gangen) på papiret når jeg tørket. Skjedde 2 ganger i går og 1 gang dagen før. Det er ikke noe blod mellom de gangene slimet har kommet. I dag kom det bittelitt mørkebrunt slim. 

Har ikke sterke magesmerter, men litt mensmurringer. 

Min første tanke er at slimproppen har gått - men finnes denne allerede så tidlig? Og vil ikke det si at kroppen forbereder seg på å «støte ut»? 

Har mistet tidlig 3 ganger tidligere, så er redd det skjer igjen, men har aldri opplevd det på denne måten.

Anonymkode: 684a1...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Veldig mange har opplevd det, for det er veldig vanlig. 

2. Det er selvfølgelig ikke noe slimpropp

3. Ingen her kan si om di vil miste eller ikke. Du MÅ vente å se. 

Anonymkode: 367bb...563

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde slike blødninger som du beskriver, gikk helt fint. Legen sa det var veldig vanlig med små blødninger på det tidspunktet. 

Anonymkode: d53e2...ac3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1. Veldig mange har opplevd det, for det er veldig vanlig. 

2. Det er selvfølgelig ikke noe slimpropp

3. Ingen her kan si om di vil miste eller ikke. Du MÅ vente å se. 

Dette er et diskusjonsforum. Jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Dersom du ikke har noen erfaringer å dele så ser jeg ikke helt hva formålet her var. 

1. ja, det er vanlig med småblødninger. Jeg finner for øvrig særdeles lite om blodig slim, utover slimproppen.

2. Slimproppen begynner å dannes i første trimester, men det er også derfor jeg spør. 

3. Etter å ha mistet 3 ganger tidligere, så er jeg smertelig klar over det. Men takk for infoen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde slike blødninger som du beskriver, gikk helt fint. Legen sa det var veldig vanlig med små blødninger på det tidspunktet. 

Anonymkode: d53e2...ac3

Så bra! Ser dessverre ikke ut som dette går veien for meg da magesmertene har økt.. 😕 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et diskusjonsforum. Jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Dersom du ikke har noen erfaringer å dele så ser jeg ikke helt hva formålet her var. 

1. ja, det er vanlig med småblødninger. Jeg finner for øvrig særdeles lite om blodig slim, utover slimproppen.

2. Slimproppen begynner å dannes i første trimester, men det er også derfor jeg spør. 

3. Etter å ha mistet 3 ganger tidligere, så er jeg smertelig klar over det. Men takk for infoen. 

1. Blodig slim er en del av blødning, så det er selvsagt helt vanlig. Eller det kan være begynnelse på SA 

2. Slimproppen kan jeg love deg at det ikke er 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...