Gå til innhold

Bryllupsreise!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Svimle
Skrevet

Vi skal ikke dra på bryllupsreise siden vi gifter oss så langt unna bostedet vårt. Men året etterpå derimot, da håper vi at vi får tatt oss tre uker i USA! Hvor? Det er ikke bestemt enda.. :wink:

Gjest TT ii
Skrevet

Vi har heller ikke tenkt til å reise bort med det første, av rent praktiske, samt økonomiske, årsaker...men til neste sommer, da håper vi turen kan gå til Maritius / Hawaii eller USA!

Skrevet

Vi reiser to uker til Dubai og ei uke til Kroatia neste lørdag. Gleder oss veldig :)

Skrevet

Australia, men ikke før i november. Vil ha med oss sommer både her og der. :ler:

Skrevet

Vi har akkurat bestilt tur til Hellas!!! Gleder meg sånn!!! :hoppe:

Blir så deilig å bare dra avgårde på mandagen! Vi gifter oss 06. august så vi har måttet tatt oss litt mere ferie... :wink: Skal til et sted som heter Parga, på vestkysten av Hellas. Blir borte en uke. Har vært masse på øyhopping i Hellas, men aldri vært på fastlandet! Spennende! Blir bra å få en litt myk avsluttning på bryllupet og over 1 år med forberedelser! Puh! Men så er det OVER!! :grine:

Skrevet

Vi skal til Korsika. Å, som jeg gleder meg!!!! :hoppe:

Skrevet

Vi trodde ikke vi kom til å få råd til bryllupsreise, men det viser seg at uante mengder med bonuspoeng nok sørger for at vi kommer oss avgårde. Det blir nok Thailand, Malaysia, Vietnam eller Indonesia... eller en kombinasjon...

*drømme, drømme, drømme*

Skrevet

Vi skal en uke til Karpathos. Gleder meg masse, men vi skal være borte fra sønnen vår på nesten 2 år, så jeg er litt spent også!

Skrevet

Vi skal til Mauritius! Gleder meg masse :)

Gjest jullan i i
Skrevet

Vi reiser til Maldivene 4 dager etter! Gleder meg så mye!!!

Skrevet

Egypt..en uke,vi drar 21juli,en mnd etter bryllupet...ahh

Skrevet

USA..

tar bryllup og bryllupsreise i et vi da..

Skrevet

Siden vi gifter oss i utlandet så blir det ikke bryllupsreise med det første.

Hadde vi hatt råd hadde vi nok bare reist videre, men vi gjør ikke det, vi kommer til å dra og gifte oss før vi drar hjem - og heller ta en skikkelig ferie et år senere eller noe.

Skrevet

Vi har vært 5 dager i København. Fantastisk og romantisk by.

Skrevet

Vi har nettopp kommet tilbake fra Roma.

En super by å være forelsket og nygifte i :-)

Vi giftet oss lørdag 25. og reiste tirsdag 28. Dette var helt perfekt for å få tid til alt det praktiske etter bryllupet. Jeg skjønner ikke helt de som kan reise dagen etterbryllupet! Hvem fikser alt "etterarbeidet" da, da?? :klø:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi reiste mandagen etter bryllupet til Kuala Lumpur (3 dager), Ho Chi Minh (3 dager) og Borneo (2 uker). Vi hadde det helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...