Gjest Svimle Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Vi skal ikke dra på bryllupsreise siden vi gifter oss så langt unna bostedet vårt. Men året etterpå derimot, da håper vi at vi får tatt oss tre uker i USA! Hvor? Det er ikke bestemt enda..
Gjest TT ii Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Vi har heller ikke tenkt til å reise bort med det første, av rent praktiske, samt økonomiske, årsaker...men til neste sommer, da håper vi turen kan gå til Maritius / Hawaii eller USA!
IdaC Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Vi reiser to uker til Dubai og ei uke til Kroatia neste lørdag. Gleder oss veldig
Snutus Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Australia, men ikke før i november. Vil ha med oss sommer både her og der.
Lillepusen Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Vi har akkurat bestilt tur til Hellas!!! Gleder meg sånn!!! Blir så deilig å bare dra avgårde på mandagen! Vi gifter oss 06. august så vi har måttet tatt oss litt mere ferie... Skal til et sted som heter Parga, på vestkysten av Hellas. Blir borte en uke. Har vært masse på øyhopping i Hellas, men aldri vært på fastlandet! Spennende! Blir bra å få en litt myk avsluttning på bryllupet og over 1 år med forberedelser! Puh! Men så er det OVER!!
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 #7 Skrevet 29. juni 2005 Vi skal til Korsika. Å, som jeg gleder meg!!!!
Olifant Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 Vi trodde ikke vi kom til å få råd til bryllupsreise, men det viser seg at uante mengder med bonuspoeng nok sørger for at vi kommer oss avgårde. Det blir nok Thailand, Malaysia, Vietnam eller Indonesia... eller en kombinasjon... *drømme, drømme, drømme*
Princess Peach Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Vi skal en uke til Karpathos. Gleder meg masse, men vi skal være borte fra sønnen vår på nesten 2 år, så jeg er litt spent også!
Gjest jullan i i Skrevet 30. juni 2005 #11 Skrevet 30. juni 2005 Vi reiser til Maldivene 4 dager etter! Gleder meg så mye!!!
Gjest gift Skrevet 3. juli 2005 #12 Skrevet 3. juli 2005 Egypt..en uke,vi drar 21juli,en mnd etter bryllupet...ahh
Lassie Skrevet 3. juli 2005 #14 Skrevet 3. juli 2005 Siden vi gifter oss i utlandet så blir det ikke bryllupsreise med det første. Hadde vi hatt råd hadde vi nok bare reist videre, men vi gjør ikke det, vi kommer til å dra og gifte oss før vi drar hjem - og heller ta en skikkelig ferie et år senere eller noe.
MH Skrevet 3. juli 2005 #15 Skrevet 3. juli 2005 Vi har vært 5 dager i København. Fantastisk og romantisk by.
Angelheart Skrevet 4. juli 2005 #16 Skrevet 4. juli 2005 Vi har nettopp kommet tilbake fra Roma. En super by å være forelsket og nygifte i :-) Vi giftet oss lørdag 25. og reiste tirsdag 28. Dette var helt perfekt for å få tid til alt det praktiske etter bryllupet. Jeg skjønner ikke helt de som kan reise dagen etterbryllupet! Hvem fikser alt "etterarbeidet" da, da?? :klø:
Gjest Betty Boop Skrevet 4. juli 2005 #17 Skrevet 4. juli 2005 Vi reiste mandagen etter bryllupet til Kuala Lumpur (3 dager), Ho Chi Minh (3 dager) og Borneo (2 uker). Vi hadde det helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå