Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere vinterklær om sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å frigjøre litt plass i gangen til vinterklær, og ønsker tips til hvor jeg kan gjøre av det. 

Anonymkode: 59247...e18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dem på meg hele året, så dem henger eller ligger på sin faste helårsplass ;) 

Anonymkode: 51210...9fd

• Liker 2
Gjest tranedatter
Skrevet

Henger de i et litt mer utilgjengelig skap. Før, i mindre leilighet, så hang de samme plass hele året. 

AnonymBruker
Skrevet

Er lite vi bruker KUN om vinteren, så de tykke jakkene Osv henger i et annet skap, luer og votter ligger i de faste kurvene under benken i gangen. 

Anonymkode: 2065e...e44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yttertøy, sko, luer, skjerf osv går i boden mens bukser og gensere legges i oppbevaringsesker vi har under sengen.

Anonymkode: 8a48d...ed4

Skrevet

Siden jeg bor i en veldig liten leilighet pakker jeg vinterklærne ned i en stor koffert jeg bare bruker til lengre ferier for å frigjøre plass til sommerklærne mine.

Skrevet

Det kommer jo an på hva slags plass du har til rådighet.  

Hos oss har vi en kles bod, a la walk in.  Der henger jeg opp vinterkåper, -jakker og -frakker.  Der plasser også skisko, vintersko og sko som vi ikke regner med blir brukt før ti høsten.  Ullklær plasser også her.  

Det er en omskifting i vår garderobe som følger årstiden,.  Klær og skotøy flyttes mellom klesboden (minst brukt) og skapet i yttergangen (mye brukt).  

AnonymBruker
Skrevet

Hiver ytterklær og sko til vinteren ned i bod i kjelleren og på vei opp tar jeg med meg sommersko og sommerjakker :)

Pakker også ned shortser og sommerkjole i en plastkasse på hlsten som tas opp og fylles med ullgensere og ullstilongs som tas ned igjen i boden på våren :)

Anonymkode: 20405...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Smartstore-bokser i boden.

Anonymkode: 91c77...94a

Skrevet

Smartstorebokser i kjelleren.  Der legger jeg kåper,  luer, skjerf, ullgensere etc.  Gjør det samme med sommerklærne mine på høsten. Setter også bort sko.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svært lite klær som brukes bare om vinteren, det dreier seg om en lang kåpe, en kort kåpe, to skjerf, tynne hansker og et par votter + to par vintersko.  Det får fint plass i klesskapet mitt :)  (det var verre da jeg hadde to tenåringer boende hjemme, ha,ha).

Anonymkode: fcbe8...954

Skrevet

Har vintertøyet i noen firkantede oppbevaringsposer/sekker kjøpt hos Europris i kjellerboden. I motsetning til mange her har jeg ganske mye tøy og sko som ryddes vekk om sommeren. Alt av ulltøy og tykkere plagg ryddes vekk (kjoler og gensere i tykkere stoff spesielt), samt jakker, kåper, luer, skjerf m.m.

AnonymBruker
Skrevet

Bor i leilighet. Sesongklær og sko oppbevares i Ikea-esker i loftsboden når det ikke er sesong for dem. Vår og høst byttes innholdet for ny sesong. 

Anonymkode: f29b6...056

AnonymBruker
Skrevet

I trådkurver i kjelleren.

Anonymkode: c1386...02e

AnonymBruker
Skrevet

Stapper alt i sorte plastsekker og gnur dem inn der det måtte være ledige plasser. Jeg har altfor mye klær, men de er til "en regnværsdag" også. En dag det kan komme til nytte. 

Anonymkode: 61fcd...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Henger jakker i skapet som står i gangen. De jakkene jeg vanligvis bruker henger rett utenfor skapet på en knagg. Tykke gensere, ull osv har sin faste plass i klesskapet mitt hele året. Har ganske stort klesskap, så det er ikke noe problem

Anonymkode: c53d1...b37

AnonymBruker
Skrevet

Oppbevarer sesongklær i tette plastkasser som går i boden. Liker gjennomsiktige kasser slik jeg ser hva som er opp i uten å måtte åpne de. 

Anonymkode: 73957...657

Skrevet

I to plastkasser som kan lukkes skikkelig, og opp på loftet. Gjennomsiktige, så er lett å finne de igjen. 

Skrevet

Eksternt lager.

Skrevet

I store plastkasser i boden i kjelleren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...