AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Spiser 3 minutter totalt nå ellers er det rundt 5 minutter. Og gulper opp igjen mye etterpå. Hva gjøre med dette? Anonymkode: 54959...5d3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Samme her, jeg tror det er ganske så normalt altså. De blir bare veldig effektive plutselig. Så lenge det er nok våte bleier og vekten går opp som den skal så er det vel bare å glede seg over at man ikke sitter og ammer hele dagen lenger. Og gulp er jo ikke bare melk heller. Anonymkode: ed620...e03
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Tar han inn på et stille og mørkt rom for mating. Han blir altfor stimulert av det rundt seg og klarer ikke spise. Anonymkode: 8a1f8...9a0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 Samme her. Min stagnerer litt i vektøkning innimellom også. Men jeg fikk beskjed om fra helsesykepleier at nå som baby er tre måneder, så skal han klare å tømme brystet på fem min. Anonymkode: c2eef...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå