AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvordan dere opplevde en spontanabort i uke 6/7? Jeg har blødd i ca en uke. På torsdag fikk jeg ekstreme smerter i magen etterfulgt av ekstremt mye blod og store klumper. Etter klumpene kom sluttet magesmertene etter få timer. Så skjedde det samme igjen på fredag, lørdag og nå i dag. Er dette normalt? Like vondt, ekstreemt mye blod og store klumper. Jeg har hørt at det er en dag med slike smerter og klumper.. Men nå har det skjedd fire ganger på fire forskjellige dager. Tar gjerne i mot andres erfaringer Anonymkode: df4d9...053
Gjest BethD Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Du må kontakte lege. Kan være rester som ikke slipper taket og det kan føre til infeksjon. Du kan bli veldig syk av det. Lege asap! God bedring, spontanabort er grusomt
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Min spontanabort var slik. Det er ikke noe legene kan gjøre med mindre du får feber eller begynner å blø kraftig. Type blør ut et bind på under en time. Anonymkode: cd6d2...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå