AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Jeg leverte nettopp master, og er dermed ferdig utdannet sivilingeniør (NTNU). Deilig, men jeg føler på at jeg har for dårlige karakterer. Har ikke søkt fast jobb enda fordi jeg skal ta et årsstudium i sosiologi som "kos" til høsten (jeg begynte rett etter videregående, og er derfor bare 23 år). Går i utgangspunktet en linje det er stabilt behov for, men er redd for å ikke få den jobben jeg vil ha eller der jeg vil. Evt. om jeg får jobb i det hele tatt. I 1.- og 2.klasse ligger snittet mitt på 2,56, mens det for 3-5.klasse så langt ligger på 3,4. Gjenstår å se hva masterkarakteren blir dog. Jeg har hatt relevant sommerjobb (i entreprenørbransjen) 2 år på rad, og skal ha det i år også. I tillegg har jeg jobbet som frivillig og vært et halvt år på utveksling. Så sånn sett har jeg noe positivt på CV-en. Men jeg lurer på om det blir vanskelig å få jobb i konsulentbransjen med mitt snitt? Noen med erfaringer? Anonymkode: 6dbb3...768 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Hvorfor i alle dager tar du et årsstudium i sosiologi? Bedre å ta noe prosjektledelse eller lignende, mer spesifikt mot det du vil jobbe med. Anonymkode: 5cc21...0f1 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Du har relevant erfaring, og siden de tydeligvis vil ha deg igjen så er de nok fornøyde med deg. Bør gå bra dette her. Erfaring er alfa og omega i tekniske bransjer. Anonymkode: 48e33...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå