AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Mot de som velger å stå frem med nick? Anonymkode: 20ec7...05b
norw Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Det er fryktelig feigt, og man må i langt større grad slå ned på misbruk av funksjonen, selv om det vil innebære mindre aktivitet på forumet. AB er for innlegg som inneholder sensitive opplysninger. Hvis man for eksempel skriver "dump ham" (det er hele innlegget) som AB, så bør det innlegget rapporteres og slettes.
herzeleid Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Synes jo det virker litt stusselig, men samtidig klarer jeg ikke bry meg så skrekkelig mye. Enkelte er også veldig lette å kjenne igjen basert på hva og hvordan de skriver, men jeg skjønner at det kan få forumet til å virke mer ‘giftig’ når en person skriver mange ufine innlegg med ulike anonymkoder. Jeg tenker ofte at disse menneskene antagelig ikke har det særlig godt når de anonymt kommer med personangrep og generell ‘eder og galle’ og jeg klarer da ikke å mobilisere så mange andre følelser enn en viss medynk og et håp om at de kommer seg ut av det. 1
jabx Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mot de som velger å stå frem med nick? Anonymkode: 20ec7...05b Jeg skjønner ikke poenget. Det fungerer da like fint å være ufin under eget nick.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes dessverre mer enn nok av drittunger som slenger alt mulig piss under fullt brukernavn også. Så fjerning av denne funksjonen "løser" selvfølgelig ikke noe som helst. Anonymkode: a7702...70c ..og dette skriver du under anonym bruker.. Anonymkode: 3df72...cd9 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #7 Skrevet 31. mai 2020 4 minutter siden, jabx skrev: Jeg skjønner ikke poenget. Det fungerer da like fint å være ufin under eget nick. Tror det er litt paranoia, pluss at man også skaper en slags sammenhengende identitet under nick. Er det noe man ikke vil at denne identiteten skal assosieres med er det lett å gå i dekning. Hilsen AB, som først og fremst er AB fordi det kjennes mindre forpliktende, og jeg føler jeg kan stikke av fra diskusjonen mye enklere, når jeg ikke gidder mer. Anonymkode: e8277...558 1
SoWhat? Skrevet 31. mai 2020 #8 Skrevet 31. mai 2020 Det er ekkelt. Blir litt sånn spalta personlighet fir meg altså. Grei under brukernavn, men drittsekk anonym. Ikke ok. Ingen kan si det. "Vil ikke ha dette knyttet opp mot mot brukernavn" skriver noen. Ren falskhet.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #9 Skrevet 31. mai 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Det er ekkelt. Blir litt sånn spalta personlighet fir meg altså. Grei under brukernavn, men drittsekk anonym. Ikke ok. Ingen kan si det. "Vil ikke ha dette knyttet opp mot mot brukernavn" skriver noen. Ren falskhet. Enig, for øvrig. Ser gjerne at knappen forsvinner til tross for at jeg selv ofte er AB. Det er ikke for å slenge dritt, da. Anonymkode: e8277...558 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #10 Skrevet 31. mai 2020 Mener det samme som om de som er ufine under nick. Jeg kjenner ikke navnet til en eneste bruker her inne, så det er ikke snakk om å "stå frem". Anonymkode: 24c95...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #11 Skrevet 31. mai 2020 Slutt å diskuter dette. Anonymfunksjonen er ikke tillatt å diskutere. Anonymkode: 33e0e...232
youcancallmejune Skrevet 31. mai 2020 #12 Skrevet 31. mai 2020 Jeg tenker at det sikkert er brukere som har et pent image med det vanlige nicket sitt. Slike som er kjent som snille, hjelpsomme og støttende. Så har de en dårlig dag og trenger å få utløp for aggresjon, og velger så skrive som AB for å ikke skitne seg til. Det er ganske feigt. Selv om dritt er dritt har jeg litt mer respekt for de som i det minste slenger med leppa under sitt vanlige nick. Da vet man i det minste hvor man har folk og at de har mørke sider som noen ganger kommer frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå