Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp flyttet til Tromsø. Er utdannet miljøterapeut med master i psykologi og videreutdanning i psykisk helse, rus og traumer. Har frem til nå jobbet i både voksenpsykiatri/rus og også barnevern - høyrisiko adferdstiltak/rus sørpå. 

Ønsker tips om steder i Tromsø jeg kan søke jobb som miljøterapeut. Har søkt på google og har funnet Bølgen oppfølgingssenter under Tromsø kommune, og selvfølgelig UNN Åsgård har sikkert relevante avdelinger. Fikk åsså opp Bufetat Håkøya, men jeg forsto det slik at det var et stykke utenfor Tromsø. 

Vil i første omgang søke vikar/tilkallingsstilling ved noen steder for så å evt. Søke fast hvis jeg trives og det åpner seg en mulighet. 

Blir kjempeglad for tips og skriv gjerne om det er døgnturnus, dag eller tredelt turnus. 

Anonymkode: 1e390...da9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Stendi har institusjoner i Tromsø, du har UPS på UNN og Nymogården, men det blir kanskje langt å pendle til Målselv 

Anonymkode: 5777a...079

• Liker 1
Skrevet

Aleris? 

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere om noen flere enn Stendi? Noen boliger/hjemmetilsyn under Tromsø kommune? Eller bufetat? 

Finnes det noen senter for krisehåndtering og traumebehandling i Tromsø? 

Kunne vært litt interessant å jobbe med de over 18 år også. Har de siste 6 årene jobbet med høyrisiko adferd i stendi, alle 4-24 plassert og ønsker å prøve noe som kanskje er litt mer rutiner osv. Et sted der de ikke aktivt 24 timer i døgnet går inn for å brenne ned tiltak, knuse alt av inventar og knivstikke personal for å få likes og betalinger via sosiale media. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stendi har institusjoner i Tromsø, du har UPS på UNN og Nymogården, men det blir kanskje langt å pendle til Målselv 

UPS høres interessant ut! Takk skal sjekke det ut. Har vært en del ganger på UPS sørpå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

UPS høres interessant ut! Takk skal sjekke det ut. Har vært en del ganger på UPS sørpå. 

Og så har du Solbakken. Det er Bufetat. Om de tar inn på 4-12 vet jeg ikke, men de tilbyr iallfall foreldre- og barnopphold 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har du Solbakken. Det er Bufetat. Om de tar inn på 4-12 vet jeg ikke, men de tilbyr iallfall foreldre- og barnopphold 

Googlet Solbakken bufetat. Høres egentlig midt i blinken ut! Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Googlet Solbakken bufetat. Høres egentlig midt i blinken ut! Tusen takk!

Vet om flere som har vært på Solbakken (jeg jobber i bv.tjenesten, men ikke i Tromsø) og vært fornøyd med oppholdet. Min erfaring er også at det er flinke og trivelige folk som jobber der👍 

Lykke til 😊 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om flere som har vært på Solbakken (jeg jobber i bv.tjenesten, men ikke i Tromsø) og vært fornøyd med oppholdet. Min erfaring er også at det er flinke og trivelige folk som jobber der👍 

Lykke til 😊 

Høres perfekt ut. Ønsker å jobbe et sted med dyktige folk med god faglig dybde som er høy på varme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...