Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd om en god lipgloss. Gjerne av disse billigmerkene... L'oreal, max factor, maybelline...

vil det skal være en gloss med lite farge som skal sitte greit og ikke være full av glitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og med lite farge så mener jeg ikke at den skal være helt blank!! men et touch av farge liksom. ikke sånn knall.

Gjest gjest1
Skrevet

L'Oreal glam shine sorbet inneholder ikke glitter. Litt usikker på fargeutvalg, men jeg har en som en dempet rosa. Ganske gode på, også.

Gjest Xavia
Skrevet

Har du prøvd Labello sin gloss? Den blir skikkelig blank og fin, men er helt uten farge. Jeg bruker den masse, og er kjempefornøyd.

Gjest oppvaskbørste
Skrevet
L'Oreal glam shine sorbet inneholder ikke glitter. Litt usikker på fargeutvalg' date=' men jeg har en som en dempet rosa. Ganske gode på, også.[/quote']

Signerer på denne.

Gjest Daniella_
Skrevet
L'Oreal glam shine sorbet inneholder ikke glitter. Litt usikker på fargeutvalg' date=' men jeg har en som en dempet rosa. Ganske gode på, også.[/quote']

Enig. L'oreal sine glosser er blandt mine favoritter.

Skrevet

Lancome juicy tubes er bra og drøye! :)

Skrevet

Loreal har en som er som en krem på tube. Husker ikke hva den heter. Tror det er litt glitter i den.

Ellers har liker jeg isadora sine.

Skrevet

jeg liker også isadora sine, de sitter bra og lukter godt. den siste jeg kjøpte luktet/smakte karamell, og ga en anelse farge (beige, kanskje). ...men den hadde litt glitter da...

Gjest Xavia
Skrevet

...men det går kanskje ikke under betegnelsen billigmerke... :wink:

Gjest Xavia
Skrevet

...men det går kanskje ikke under betegnelsen billigmerke... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Juicy Tubes er jo ganske rimelige, 150 kr, men jeg vet at det er mange som ikke liker den klisne følelsen. Men jeg bare må ha en ny Juicy Tube på sommeren :kul:

Gjest ikkefjortiss
Skrevet

juicy tubes = FJORTISS!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spanderer mye heller 150 kroner på en Juicy Tube som varer en halv evighet både på leppene og i tuben enn å kjøpe Isadora som er utrolig lite drøy både i bruk og på leppene.

Og "ikke fjortissss": Det driter jeg i tilfellet i

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker også Loreal glam shine. Finnes med og uten glitter. Selv er jeg shimmer-fan :)

Juicy tubes er en annen favoritt. Med tanke på hvor mange ml den inneholder, så er den ikke dyrere enn Loreal. Ikke mye i hvert fall.

Gjest gjest1
Skrevet
juicy tubes = FJORTISS!!!

Mere fjortiss med slike innlegg, enn Juicy Tubes..

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker nivea sin.. den er veldig glossy though... jeg kjøpte en igår som er i en sånn rosa farge alle har nå..kostet 69 kr ..gloss kiss ..nr 50.

Skrevet

Tusen takk for mange forslag :)

Jeg endte opp med IsaDora Fruity amazing glaze i fargen passion, og er kjempefornøyd. Akkurat sånn jeg ville ha. litt transparent rødfarge, veldig glossy, men ikke glitter. Litt dårlig holdbarhet er det i forholdt til f.eks juicy tubes. den forsvinner relativt fort fra leppene liksom. Men den ser veldig bra ut :D

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg liker også Loreal glam shine. Finnes med og uten glitter. Selv er jeg shimmer-fan :)

*også shimmer-fan* :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...