Gjest oppgitt Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Har langt og veldig tykt hår som går litt nedenfor midjen. Når jeg kommer til frisøren så har jeg opplevd flere som viser stor motvilje mot å klippe håret mitt og en gang traff jeg ei som sa at hun mente at når man hadde hår som var så fint som mitt så skulle man la det være i fred. Så jeg har flere ganger opplevd å gått fra frisøren og betalt 300kr for å klippe to cm av håret. Er enkelte frisører redde for å ta i langt hår?
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Med frisører må man vise jernvilje. Si akkurat hva og hvordan du vil ha det. Du skal ikke betale for halvferdig jobb (selv om 300 var billig..) Om jeg skal synse, så tror jeg mange med langt hår er hysteriske om lengden sin. En på folkehøyskolen ble harnisk når en frisør klipte 1,5 cm mer enn hun ville... Kanskje derfor frisører er litt paranoide.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Kan nok være noe i det Susanne sier her... Jeg har selv langt hår, og er aldri så skjerpet som når jeg sitter i frisørstolen.. Følger med på hvert saksetak i frykt for å ende opp med halvlangt hår.
Gjest the imp Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Tror nok eldig mange er redd for å få en skikkelig overhaling av folk som synes de har fått for mye ja. Jeg må alltid forsikre dem om at de bare kan ta så mye som trengs de gangene jeg bare klipper tuppene. Må legge veldig trykk på at de må ta så mye at jeg slipper å gå til frisøren igjen om 3 uker, og at det ikke er krise om det blir merkbart kortere. Vær klar på at det er helt greit om de tar vekk en del, snakk med frisøren på forhånd om hvor mye h*n kan ta, og ikke gå hvis du ikke er fornøyd. Hvis du ikke synes de har tatt nok, så si ifra.
Gjest Daniella_ Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Kan nok være noe i det Susanne sier her... Jeg har selv langt hår' date=' og er aldri så skjerpet som når jeg sitter i frisørstolen.. Følger med på hvert saksetak i frykt for å ende opp med halvlangt hår.[/quote'] Samme her. 8) Tror frisørene merker det på oss... at vi følger med.
Inca Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Har vært borti det selv, og når jeg sier at det skal klippes sånn og sånn, ender jeg aldri opp sånn. Frustrerende det også. Har aldri, aldri endt opp med håret sånn jeg vil ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå