*Lillian* Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 Nytt virus: Arbeid Det er et nytt virus i omløp, det heter ARBEID. Hvis du mottar noen form for ARBEID, enten via e-post eller simpelthen overlatt til deg fra din sjef eller kollega, så ikke aksepter det. De personer som har akseptert ARBEID har etter en stund befunnet seg i en situasjon der all deres fritid er forsvunnet og deres tankevirksomhet ikke lenger fungerer normalt. Hvis du mottar ARBEID via e-post, eller noe som helst ARBEID i det hele tatt, så fjern viruset og send beskjed til din sjef med ordene: "Jeg har fått nok - jeg går øyeblikkelig og setter meg på nærmeste pub." Alle former for ARBEID skal så forsvinne fra dine tanker. Hvis du senere mottar noen form for ARBEID i papirform, kast det i papirkurven. Vær grei å sende denne beskjed til alle vennene du har i din adressebok. Hvis din adressebok ikke inneholder noen venner, så er jeg redd for at ARBEID allerede har angrepet deg og ødelagt livet ditt. Og før noen rekker å si noe...JA, jeg veit den er gammel! Men jeg kan vel synes den er morsom for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå