Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Usikkerheten skal visstnok først og fremst handle om faren for at man ikke får til å "hoppe av helt" i tide. Dette med at det er sædceller i det som kommer ut før utløsningen skal være en myte

Ikke en myte, baby på 9 mnd her 😛

Anonymkode: 5e9e2...47e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte det som prevensjon i nesten 8 år uten å få barn. Når vi prøvde så gikk det lle gangene innen 3 mnd. Det må også sies at i tillegg til å hoppe av i svingen så styrte vi unna de 4 mest fruktbare dagene siden jeg følgte med på syklusen.

Anonymkode: 909ab...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Brukt metoden i 10 år uten noen "arbeidsuhell". 

Har fått barn, men de var planlagte. 

Anonymkode: 068aa...e06

AnonymBruker
Skrevet

Flere med erfaringer?

TS 

Anonymkode: 1c273...d92

AnonymBruker
Skrevet

Hoppet av i svingen i 5 år, og ble gravid på første pp når vi faktisk prøvde så jeg anser det som rimelig sikkert.

Anonymkode: 8cf88...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt den metoden i 8.5 år med mannen, ikke blitt gravid. Etter at vi giftet oss, sluttet vi åhoppe av i svingen og da tok det ca 1.5 år før jeg ble gravid. Jeg tåler ikke hormoner, så kunne ikke bruke prevensjon, utenom kondom da.. 

Anonymkode: fa907...d58

AnonymBruker
Skrevet

Flere med erfaringer?

TS 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Flere med erfaringer?

TS 

Det fungerer bra til det plutselig ikke fungerer, trenger man virkelig høre fra andre at dette ikke er en sikker metode?

Anonymkode: 5e9e2...47e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hoppa av i svingen i 4 år, ble gravid på første forsøk da vi bestemte oss for å prøve.

Tror det kommer mest an på om mannen vet hva han holder på med. Vi kommer i alle fall til å fortsette med det etter fødsel. 🙂

Anonymkode: ec509...e18

AnonymBruker
Skrevet

Om det fungerer eller ikke kommer helt an på om mannen din er en av de som har sædceller i pre-cum eller ikke. Den eneste måten å finne ut av det på er å forsøke, og se om du blir gravid likevel... 

Anonymkode: ac214...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...