AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Nei, jeg liker høsten best når mørket kommer, og det er drittvær. Synes høsten har mer stemning enn de andre årstidene. Anonymkode: 5f72c...449 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg liker høsten best når mørket kommer, og det er drittvær. Synes høsten har mer stemning enn de andre årstidene. Anonymkode: 5f72c...449 Det å! Anonymkode: 838b0...c4f
Anonymburker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Føler meg ikke rar av sommer, varme og lys, men liker definitivt høsten bedre, ja. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 Jeg liker best høsten. Og liker sommeren om det regner, spesielt på natta, det syns jeg er koselig 😊 Anonymkode: 13bfc...0ff 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 Jeg foretrekker høst, og at det er litt kjølig i luften. Hater sommervarme, jeg blir så dårlig av det Anonymkode: c67b2...e18 5
Hunter7 Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Gi meg høststormer, ruskevær, og skoger farget som flammer. Og vinter, mørketid, og snø som legger seg som en lyddemper over det hele. Våren og sommeren kan dere få billig av meg. Varme og svette og en bikinifigur fra helvete. Æsj! 9
Cinnamondiva Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 Nei kulde og mørke gjør meg heller deppa. Nei sommeren er definitivt best, høsten er kul med alle fargene på trærne og at det er fortsatt varmt i lufta. Men sommeren er best og jeg håper på en tropesommer egentlig, enig med at det kan være greit med regn på natta da.😇🌹 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 Hater det å svette på sommeren, men elsker lyset. Anonymkode: 6eac5...c6e
Gjest bienvilleparish Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 Liker begge deler. Når vinteren er over gleder jeg meg til sommer og når sommeren er over gleder jeg meg til vinter. Eneste med vinteren er at jobben min blir et helsikke til tider.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 Liker sommer godt men jeg takler ikke varme i lang tid uten opphold. Høsten og vinteren er mye lettere å leve med over lenger tid. Anonymkode: ede67...721 1
Rowan Skrevet 28. mai 2020 #13 Skrevet 28. mai 2020 Foretrekker definitivt høsten og vinteren, ja. Bortsett fra når det er glatt på vinteren - det er ikke gøy. Våren er jeg også ganske glad i. Det blir grønnere, varmere, men ikke for varmt. Mens dustesommeren kunne ha vart mye kortere for min del. Varmt og svett og sol og insekter overalt... 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #14 Skrevet 28. mai 2020 Liker alle årstidene Sommeren er magisk med varme, grilling, bading, spise is daglig, fruktsalat, være ute hele dagen, naturlig brun hud, ferie, reiser, sommermusikkskole...Akk, alt blir bare bedre❤️ Høsten og vinteren er deilig med orkan, masse regn og lyn og torden. Kose seg inne med pledd, lys, katten og kakao mens man ser på serier sammenkrøllet i en sofa. Om vinteren kan man ake, stå på ski, bygge snømann og ha masse spillkveld! Vår er deilig med at alt våknet til liv, man sår nye blomster, humlene og sommerfuglene kommer tilbake, naturen begynner å lukte grus og nyklipt gress, man har vinduet nede i bilen❤️ Anonymkode: 8fef7...357 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #15 Skrevet 28. mai 2020 Elsker høsten eller en kald vinter uten snø! Jeg hater snø og is, elsker mørket og kulden. Så sen høst, den perfekte perioden med rim om morningen og iskalde netter. Men så kommer det bittelitt sol, men det er fortsatt kaldt ute men bart på veiene. Det at det er så å si 0 insekter gjør det enda mer perfekt. Derfor hater jeg våren, på grunn av insektene, været er OK men insektene ødelegger alt. Jeg hater sommer og varme med hele sjela! Folk blir vær-deprimerte om vinteren, jeg blir det om sommeren. Føler meg fanget i min egen kropp i varmen. Griner av tanken på det, jeg hater insektene og varmen så mye at halvparten hadde vært nok. Jeg går rundt og er i dritt dårlig humør hele sommeren. Anonymkode: 1b2e9...baa 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #16 Skrevet 28. mai 2020 Høsten er min favorittårstid. Flotte farger og mørkere kvelder. Er glad i sol, men kunne virkelig ha tenkt meg å fortsatt hatt mørke kvelden/netter på sommeren, også. Savner mørke kvelder, allerede! Anonymkode: ca93d...aec 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #17 Skrevet 28. mai 2020 Jeg hater vinter og snø. Mørket og kulden gjør meg dårlig. Anonymkode: f1aa2...844 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2020 #18 Skrevet 28. mai 2020 Altså...sommervarmen og alt lys og stress som følger med det er på en sisteplass for min del, men det er godt å slippe atten lag med klær og sokker også, så jeg skal forsøke å nyte det jeg klarer før det igjen går mot høst. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #19 Skrevet 28. mai 2020 er dere som ikke liker sommeren introverte? bare nysgjerrig på om det er noen sammenheng her Anonymkode: b9036...cae
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #20 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: er dere som ikke liker sommeren introverte? bare nysgjerrig på om det er noen sammenheng her Anonymkode: b9036...cae Jeg liker høst best, og ja, det har nok sammenheng med at jeg er introvert. Folk blir helt ekstrem på å skulle finne på ting når det er sommer og fint vær. Føler og det er så mye forventninger om å få brukt dagene på en god måte om sommeren. På vinteren er det innafor å sitte inne, se på tv og drikke kakao. Anonymkode: e7f65...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå