Gå til innhold

Han hadde ereksjon i dusjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom inn på badet da kjærsten dusjet. Han var der helt alene, men likevel hadde han stå. Jeg grubler mye på dette og er redd han har en annen.

Anonymkode: dbf35...06d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 22e38...90d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Så deilig da, nesten gang må du suge han

Anonymkode: 3d0ac...4d1

• Liker 12
Skrevet

👹

Skrevet

Vaske vesle brumlemann med såpe, hånd og tankegang 😏🤪😅

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig da, nesten gang må du suge han

Anonymkode: 3d0ac...4d1

kan*

Anonymkode: c5b19...23b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom inn på badet da kjærsten dusjet. Han var der helt alene, men likevel hadde han stå. Jeg grubler mye på dette og er redd han har en annen.

Er du seriøs nå?

Anonymkode: 4062a...635

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Næmen, har du hørt...

ja selvfølgelig tenker han på noen andre enn deg, og selvsagt ser han for seg det scenarioet når han har stå kuk i dusjen.. Selvsagt ønsker han noen andre enn din kropp og har selvsagt både fantasert og muligens sex tekstet dette andre menneske, han er selvsagt klar til å knulle andre enn deg nå fordi han hadde en ståkuk i dusjen, det er så opplagt at han har en annen dame, muligens en orgie på si 😈

🙄 fy søren for et dumt troll du er ts. 

Anonymkode: ebb24...3d4

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er så deilig å komme inn på badet når han står med stiv pikk eller runker. Får alltid lov til å hjelpe han. Kanskje han tenkte på meg, eller deg, eller noen andre? Hva så? Jeg tenker på hva jeg vil, så håper han gjør det også... 

Anonymkode: 11520...ea6

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Redd for at han har en annen hva?

Ereksjon til menn kommer og går og det er ikke noe vi styrer selv. Ofte kan den komme på upassende steder og du trenger IKKE være kåt for at det skjer. 

Hilsen en mann som forklarer hvordan dette funker til ei uvitende jentunge.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har garantert ikke noen andre :) Han tenker garantert på deg 😊 Mannen min får også stiv når han dusjer alene 😊 

Anonymkode: 25629...865

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte en stiv i dusjen selv, spesielt dersom jeg tenker på og har lyst på sex med kona. Det er ikke noe galt i det slik jeg ser det. M43

Anonymkode: 2abdc...2ba

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Eksen blei dritsur en gang hu ferska meg, ikke rart det er en (h)eks. Sånn går det med ts også, hvis du ikke lar det ligge.

Anonymkode: 8abc4...bcd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik du beskriver det, er jeg sikker på at han balanserer på en tynn line mellom undertrykt seksuell dragning mot menn med skjegg og mellom den uoverstigelige lysten til en liten runde 69 med din mor. Så jeg tenker du bør løpe, uten å noensinne se deg tilbake, 

Anonymkode: 78ae1...eb6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Tull og tøys. Jeg hadde selv stå da jeg dusjet i morges, og jeg var ikke engang opphisset. 

Anonymkode: ca14a...940

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle vi menn liksom reagere hver gang dere damer blei våt i dusjen?? At vår kåthet er mer synlig enn deres, skal vi vel ikke straffes for? Makan!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpa deg tvert!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shybertine da eller?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...