AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Jeg skal ha med meg barnet mitt på 6 måneder på toget fra Bergen til Oslo. Må da ha med meg barnevogn og baggasje. Men mitt spørsmål er hvordan kommer man seg av og på toget alene med barn, barnevogn og baggasje når det er høyrt og trapper for å komme inn/ut på toget? 😶 babyen kan jo verken sitte eller stå, å jeg kan jo ikke legge babyen ned utenfor eller inne på toget mens jeg bærer inn/ut Vogn og baggasje!?!?!? Anonymkode: 572e4...1c5
Regnbuefisk Skrevet 30. mai 2020 #3 Skrevet 30. mai 2020 Ta baby i bæresele på magen, også spør du konduktøren om hjelp til å løfte inn tingene jeg har også av og til spurt tilfeldige andre reisende om hjelp til å løfte bagasje om bord, hvis ikke personalet er i nærheten. De aller fleste hjelper med et smil. Akkurat som jeg gjør hvis noen ber om en hånd. God tur!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 Jeg fikk hjelp av konduktøren med bagasjen Hadde også som flere nevner babyen i bæresele. Og så fikk jeg hjelp av ei annen dame med baby i samme vogn til å se etter min baby da jeg måtte på do slik at jeg slapp å sitte på do med babyen i bæresela. Anonymkode: 83cea...7a4
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. mai 2020 #5 Skrevet 30. mai 2020 Du får hjelp av konduktøren. Og som oftest tilbyr medpassasjerer også hjelp😊
neon_sun Skrevet 30. mai 2020 #6 Skrevet 30. mai 2020 Jeg har tatt toget fra Bergen til Voss, riktig nok med en 3 åring i stedet for bagasje, men mener da vitterlig at det fantes egne innganger for vogn. Altså at den kunne trilles rett inn. Ellers aner jeg ikke hvordan jeg kom meg av og på det toget 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå