Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har levert en bachelor som jeg ikke er så fornøyd med. Jeg har jobbet godt og flittig med den, men på slutten så følte jeg at alt bare falt sammen. Plutselig var jeg ikke fornøyd med noe som helst.Dette gjorde at jeg ikke fikk gå igjennom kildene mine ordentlig. Jeg hadde planer om å bruke flere dager for å gå over kildelisten osv. 

For å komme til poenget;

Jeg har sitert feil to ganger. Den ene gangen skrev jeg: (pasient- og brukerrettighetsloven, 2000). Her skulle jeg ha skrevet paragraf i tillegg, men glemte det.

Jeg har også glemt å ta med årstall på en kilde i teksten. Jeg har ellers sitert den riktig i teksten og i litteraturlisten.

Når jeg skulle sitere artiklene jeg fant i litteraturlisten min, kan det hende at jeg har tatt med "feil" sidespenn - altså at det er skrevet hvor mange siter som artikkelen består istedenfor side til side. Grunnen til at dette kunne ha skjedd var at på slutten så måtte jeg generere en automatisk kildesitering på en nettside, og av erfaring har den gjort en slik feil før som jeg fikk rettet opp i.. Jeg hadde ikke tid til å gå igjennom det på slutten dessverre og tørr ikke å sjekke nå heller 🙄

Går sykepleien.

Noen med erfaring innen sensur/vet om dette er en stor nok feil til å få stryk?

Anonymkode: cb269...3dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil eller manglende kildehenvisning kan ses på som fusk, så potensielt stryk ja. 
Uff, stakkars deg, det er jo helt krise å stryke 

Anonymkode: 12cb2...edb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil eller manglende kildehenvisning kan ses på som fusk, så potensielt stryk ja. 

Jo, dette vet jeg, men jeg tenker at siden jeg har sitert riktig i litt. listen så er det en sjanse for at det kan bli oversett. Har sett flere A oppgaver med små kildefeil

Anonymkode: cb269...3dd

Skrevet

Bare for å gi deg litt håp jeg hadde masse feil i min bacheloroppgave, men ettersom metoden og alt annet var såpass bra så fikk jeg A. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å stryke. Tror fortsatt ikke på at det er sant at jeg fikk A, men jeg gjorde det. Det finnes alltid håp:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pust dypt. Om dette er alt, kommer det nok til å gå helt bra.

Hilsen en sensor

Anonymkode: e797a...d54

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen en sensor

Enig. Har vært sensor i flere år. 

Og...hvis man stryker så kan man forbedre og levere på nytt. (Så fremt ikke reglene er endret. Jeg er ikke sensor i år). 

Anonymkode: 926ef...160

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Stakkars deg! 

Det er selvsagt ikke helt krise å stryke! 

Anonymkode: 5dffd...dcf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg! 

Det er selvsagt ikke helt krise å stryke! 

Anonymkode: 5dffd...dcf

Nja, det er ganske krise, jo. 

Anonymkode: f49b2...8a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke tro du stryker med dette :) Jeg har skrevet både bachelorgrad og mastergrad, og etter jeg hadde levert mastergraden så jeg at jeg hadde glemt sidetall på en referanse til en bok. Det gikk helt fint.

Anonymkode: a5cfb...fe2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke tro du stryker med dette :) Jeg har skrevet både bachelorgrad og mastergrad, og etter jeg hadde levert mastergraden så jeg at jeg hadde glemt sidetall på en referanse til en bok. Det gikk helt fint.

Anonymkode: a5cfb...fe2

Jeg har rettet flere bacheloroppgaver i en tid. Jeg kan skrive under på dette stemmer. Du kommer sannsynligvis ikke til å stryke, men det kan tenkes at du trekkes noe pga det. F.eks. at du vipper mellom karakteren A og B, da vil det føre til at du får karakteren B. Utover dette blir det ingen konsekvenser.

Hilsen

Ikke-vestlig innvandrer.

Anonymkode: 86575...a7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Hilsen en sensor

Enig! 
Hilsen enda en sensor.

Anonymkode: 8373e...735

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

veldig rart at det er så mange sensorer som henger på kg...

Anonymkode: f16dd...daa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

veldig rart at det er så mange sensorer som henger på kg...

Anonymkode: f16dd...daa

Hvorfor er det rarere enn at andre henger på kg? 

Anonymkode: 3b186...31b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...