AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Har levert en bachelor som jeg ikke er så fornøyd med. Jeg har jobbet godt og flittig med den, men på slutten så følte jeg at alt bare falt sammen. Plutselig var jeg ikke fornøyd med noe som helst.Dette gjorde at jeg ikke fikk gå igjennom kildene mine ordentlig. Jeg hadde planer om å bruke flere dager for å gå over kildelisten osv. For å komme til poenget; Jeg har sitert feil to ganger. Den ene gangen skrev jeg: (pasient- og brukerrettighetsloven, 2000). Her skulle jeg ha skrevet paragraf i tillegg, men glemte det. Jeg har også glemt å ta med årstall på en kilde i teksten. Jeg har ellers sitert den riktig i teksten og i litteraturlisten. Når jeg skulle sitere artiklene jeg fant i litteraturlisten min, kan det hende at jeg har tatt med "feil" sidespenn - altså at det er skrevet hvor mange siter som artikkelen består istedenfor side til side. Grunnen til at dette kunne ha skjedd var at på slutten så måtte jeg generere en automatisk kildesitering på en nettside, og av erfaring har den gjort en slik feil før som jeg fikk rettet opp i.. Jeg hadde ikke tid til å gå igjennom det på slutten dessverre og tørr ikke å sjekke nå heller 🙄 Går sykepleien. Noen med erfaring innen sensur/vet om dette er en stor nok feil til å få stryk? Anonymkode: cb269...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 Feil eller manglende kildehenvisning kan ses på som fusk, så potensielt stryk ja. Uff, stakkars deg, det er jo helt krise å stryke Anonymkode: 12cb2...edb 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #3 Skrevet 30. mai 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil eller manglende kildehenvisning kan ses på som fusk, så potensielt stryk ja. Uff, stakkars deg, det er jo helt krise å stryke Anonymkode: 12cb2...edb Jo, dette vet jeg, men jeg tenker at siden jeg har sitert riktig i litt. listen så er det en sjanse for at det kan bli oversett. Har sett flere A oppgaver med små kildefeil Anonymkode: cb269...3dd
monrox Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 Bare for å gi deg litt håp jeg hadde masse feil i min bacheloroppgave, men ettersom metoden og alt annet var såpass bra så fikk jeg A. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å stryke. Tror fortsatt ikke på at det er sant at jeg fikk A, men jeg gjorde det. Det finnes alltid håp:) 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #5 Skrevet 30. mai 2020 Pust dypt. Om dette er alt, kommer det nok til å gå helt bra. Hilsen en sensor Anonymkode: e797a...d54 14
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #6 Skrevet 31. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Pust dypt. Om dette er alt, kommer det nok til å gå helt bra. Hilsen en sensor Anonymkode: e797a...d54 Enig. Har vært sensor i flere år. Og...hvis man stryker så kan man forbedre og levere på nytt. (Så fremt ikke reglene er endret. Jeg er ikke sensor i år). Anonymkode: 926ef...160 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #7 Skrevet 31. mai 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Feil eller manglende kildehenvisning kan ses på som fusk, så potensielt stryk ja. Uff, stakkars deg, det er jo helt krise å stryke Anonymkode: 12cb2...edb Stakkars deg! Det er selvsagt ikke helt krise å stryke! Anonymkode: 5dffd...dcf 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #8 Skrevet 31. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars deg! Det er selvsagt ikke helt krise å stryke! Anonymkode: 5dffd...dcf Nja, det er ganske krise, jo. Anonymkode: f49b2...8a2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Jeg vil ikke tro du stryker med dette Jeg har skrevet både bachelorgrad og mastergrad, og etter jeg hadde levert mastergraden så jeg at jeg hadde glemt sidetall på en referanse til en bok. Det gikk helt fint. Anonymkode: a5cfb...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke tro du stryker med dette Jeg har skrevet både bachelorgrad og mastergrad, og etter jeg hadde levert mastergraden så jeg at jeg hadde glemt sidetall på en referanse til en bok. Det gikk helt fint. Anonymkode: a5cfb...fe2 Jeg har rettet flere bacheloroppgaver i en tid. Jeg kan skrive under på dette stemmer. Du kommer sannsynligvis ikke til å stryke, men det kan tenkes at du trekkes noe pga det. F.eks. at du vipper mellom karakteren A og B, da vil det føre til at du får karakteren B. Utover dette blir det ingen konsekvenser. Hilsen Ikke-vestlig innvandrer. Anonymkode: 86575...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #11 Skrevet 1. juni 2020 På 30.5.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev: Pust dypt. Om dette er alt, kommer det nok til å gå helt bra. Hilsen en sensor Anonymkode: e797a...d54 Enig! Hilsen enda en sensor. Anonymkode: 8373e...735 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 veldig rart at det er så mange sensorer som henger på kg... Anonymkode: f16dd...daa 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: veldig rart at det er så mange sensorer som henger på kg... Anonymkode: f16dd...daa Hvorfor er det rarere enn at andre henger på kg? Anonymkode: 3b186...31b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå