AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 I dag, da jeg kjørte bil så var jeg innat autovernet slik at det ble litt riper på bilen min. Det er heldigvis ikke ille, men da jeg kom hjem spurte faren min om hvor det kom fra. Jeg svarte jeg ikke visste, og at det antageligvis var noen som hadde vært innat meg. Dette har jeg ekstremt dårlig samvittighet for, og jeg vet egentlig ikke om jeg burde ha det. Jeg har lyst til å si det, men vet ikke om jeg tør. Anonymkode: b4c5b...a3c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 Hva skjer om du sier det? Forventer du at vi leser om deg i avisen i morgen... Sitat Far hang datter utfor Trolltunga som straff for uvettig kjøring ...eller blir de bare oppgitt/lei seg/utrygge? Ærlighet varer lengst, og slike ting kan gnage på deg. Man ser uansett forskjell mellom autovernskade i fart og "noen har vært borti", så tro ikke at faren din ikke har skjønt noe. Anonymkode: 0255e...ff1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #3 Skrevet 30. mai 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om du sier det? Forventer du at vi leser om deg i avisen i morgen... ...eller blir de bare oppgitt/lei seg/utrygge? Ærlighet varer lengst, og slike ting kan gnage på deg. Man ser uansett forskjell mellom autovernskade i fart og "noen har vært borti", så tro ikke at faren din ikke har skjønt noe. Anonymkode: 0255e...ff1 Jeg sa sannheten, ble ikke noe sur. Anonymkode: b4c5b...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Jeg tror faren din skjønte det uansett. Så veldig bra at du sa sannheten selv 😊🙌 Anonymkode: cb049...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå