AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #21 Skrevet 31. mai 2020 2 år og 7 måneder nå, og har ennå ikke sovet borte. Sov på besteforeldrenes rom da hen var litt over to år. Jeg og mannen var på julebord. Men vi kom jo hjem i løpet av natta og var hjemme da hen våknet. blir nok overnatting hos besteforeldrene i løpet av sommeren, da. Anonymkode: 1184b...cea
Brunello Skrevet 31. mai 2020 #22 Skrevet 31. mai 2020 Yngste var to måneder. Var hjemme hos oss med mormor og morfar mens vi var i bryllup. Gikk helt fint. Det går stort sett bra. Svært få barn som har dødd av å ikke være sammen med foreldrene noen timer. Barnevakten må noen ganger tåle en del skriking, men det går bra det også. For ordens skyld, jeg har spurt henne om hun har fått men av hendelsen. Hun der rart på meg og ler(er 9 år). 1
Brunello Skrevet 31. mai 2020 #23 Skrevet 31. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 år og 7 måneder nå, og har ennå ikke sovet borte. Sov på besteforeldrenes rom da hen var litt over to år. Jeg og mannen var på julebord. Men vi kom jo hjem i løpet av natta og var hjemme da hen våknet. blir nok overnatting hos besteforeldrene i løpet av sommeren, da. Anonymkode: 1184b...cea Det er fint du som anonym anonymiserer barnets kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #24 Skrevet 31. mai 2020 Ved 11 måneder var hun alene med faren en natt uten meg. Jeg angret veldig på at jeg lot meg presse til det, det var for tidlig og var ikke noe hyggelig for hverken meg eller barnet. Ved 21 måneder ble hun passet en natt av bestemoren. Det fikk helt fint. Anonymkode: c9f93...6ea
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #25 Skrevet 31. mai 2020 Lille her var 11 måneder første gangen, hun sov hos min far. Jeg var ikke klar for det i det hele tatt, men jeg er student og skulle i praksis en dag hvor vi ikke hadde barnevakt (barnefar/samboer jobber) så vi måtte ha barnevakt. Min far var den eneste som hadde mulighet, men han bor et stykke unna så hun måtte sove over for at det skulle gå opp. Det gikk kjempe fint, og hun stor koste seg! Men hadde nok ventet noen måneder til om det ikke hadde vært nødvendig den gangen Anonymkode: 5ff74...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå