AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Det virker som Ullernåsen er litt mer poshy. Virker som det er stille og rolig der oppe. Anonymkode: 53f43...cce
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 Har foreldre der, og de trives godt. De er riktignok også oppvokst i området. Det spørs jo hva du er ute etter? Anonymkode: dbd3b...875
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Holmenkollen har utsikten, Bygdøy har sjøen, men jeg har virkelig aldri skjønt hva som kvalifiserer Ullern eller ullerntoppen/Åsen og Montebello til å være et svært dyrt høystatus bo-sted?! Husene på Ullern ligger i tillegg utrolig tett..Virker for meg som at det kun er adressen som folk kjøper for Anonymkode: 38ce5...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holmenkollen har utsikten, Bygdøy har sjøen, men jeg har virkelig aldri skjønt hva som kvalifiserer Ullern eller ullerntoppen/Åsen og Montebello til å være et svært dyrt høystatus bo-sted?! Husene på Ullern ligger i tillegg utrolig tett..Virker for meg som at det kun er adressen som folk kjøper for Anonymkode: 38ce5...a6d Men det er jo ikke helt sånn det funker da. Deler av Holmlia har fantastisk sjøutsikt, det er ikke dyrt der for det. Anonymkode: d4f69...cad 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Du betaler veldig mye ekstra for adressen der. Mye høyt utdannede foreldre og prestisjefokus, en del rus og festing blant ungdom, pluss en god del dotty eldre damer, er mitt generelle inntrykk etter å ha jobbet i området. Men sikkert rolig og fint. Det finnes mange stille og rolige steder i Oslo da! Jeg ville valgt nord (Korsvoll, Nordberg, Kjelsås) om du vil bo i "pent strøk" og har råd. Nærmere marka og rolig. Oppsal, Godlia, Bøler, Ulsrud er også fine, rolige strøk, litt mer affordable. Anonymkode: abb77...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå