Gjest Tari i.i Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Jeg blir helt sjokkert...Sitter og sjekker priser på nettet nå for en reise fra Oslo nedover til Risør...jeg skal ikke ha ferie i år, men vil komme nedover til mannen og sønnen på hytta i helgene. 700 kroner koster det tur retur...er ikke dette veldig dyrt? Det er ikke lenge siden jeg fløy til Trøndelag og det kostet 200 kroner mer... Grøss, dette blir en dyr sommer..
Gjest Formosiss Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Du får ikke tak i billetter for 199 kr., da? Det skal da være drøssevis av dem på den strekningen :-)
Gjest Tari i.i Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Det ser ikke sånn ut...det har sikkert noe med at jeg må reise nedover på en fredag og hjemover på en søndag å gjøre...
Gjest rusk og rask Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Vil tro det har noe med dagene du reiser ja. Er sånn på flyene og det. Kan du dra på litt sære tidspunkt eller utenom helgene så kan du fort spare noen kr.
Nella Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Sjekk litt andre tidspunkter på dagen om du har mulighet. Jeg fikk billetter til mamma og pappa til 199 på en fredag. Fra Tønsberg til Trondheim. Men da dro de i 8-9 tia på morran istedet for på ettermiddagen. Men har du sett prisene på sørlandsekspressen? Eller på konkurenten (www.konkurrenten.no) det er fine behaglige busser det og kan være billigere. 450 tur retur med konkurrenten når du kjøper begge veiene på likt.
Gjest Tari i.i Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Sjekk litt andre tidspunkter på dagen om du har mulighet. Jeg fikk billetter til mamma og pappa til 199 på en fredag. Fra Tønsberg til Trondheim. Men da dro de i 8-9 tia på morran istedet for på ettermiddagen. Men har du sett prisene på sørlandsekspressen? Eller på konkurenten (www.konkurrenten.no) det er fine behaglige busser det og kan være billigere. 450 tur retur med konkurrenten når du kjøper begge veiene på likt. Takk for tips! Det har jeg ikke sjekket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå