Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt er ganske herpa etter avfarging, bleking og nå farget brunt igjen, lengdene er veldig tørre og tuppene slitte. Tenkte å ta en runde på Blivakker men usikker hva jeg skal bestille.

Har prøvd Define Argon oil hårkuren og Garnier hairfood banankuren men de gjør lite..

Har forstått at jeg burde både ha proteiner og fuktighet. Så tenkte kanskje kjøpe både Redken Extreme hårkuren og Allsoft kuren og bruke de annenhver gang? Og gjerne sammen med Redken sin Extreme Anti-snap treatment? 

Hvilken shampoo/balsam burde jeg bruke da? Extreme eller all soft? Akkurat nå bruker jeg Aussie miracle moist. Er det dumt å fortsette med de sammen med Redken hårkurene? 

Anonymkode: 614e3...141

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke kjøpt en dritt på blivakker. De kjøper opp i store kvanta og dermed går produktene ut på dato. Redken er vassent og jævlig når du kjøper de gamle og utgåtte. 

Ellers; allsoft blir for tung for mitt nordiske hår. Extreme liker jeg godt. Bruk gjerne spray i samme serie også. 

Anonymkode: 4d4e9...c6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt masse på blivakker, både sminke og hår. Ikke merka noe 😮

Hva med Redken Extreme Cat Protein Treatment ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bestilt masse på blivakker, både sminke og hår. Ikke merka noe 😮

Hva med Redken Extreme Cat Protein Treatment ?

Du kan søke opp produksjonsnummeret og se når den ble produsert. Holdbarhet 24 mnd. Ofte selger de 2015-2016 produkter på nett. Ikke rart det er billig. Om du ikke merker noe tipper jeg du vil bli overrasket når du får ferske prokdukter i hus. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan søke opp produksjonsnummeret og se når den ble produsert. Holdbarhet 24 mnd. Ofte selger de 2015-2016 produkter på nett. Ikke rart det er billig. Om du ikke merker noe tipper jeg du vil bli overrasket når du får ferske prokdukter i hus. 

Sykt kjipt.. Har nylig bestilt masse andre ting derifra. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner du produksjonsnr og hvor skal du søke etter det? :) 

Anonymkode: 0289e...b33

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Anti Snap hvis du har slitt hår. Den blir ikke tung heller.

Anonymkode: 48a20...18b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale Joico K-PAK Deep-Penetrating Reconstructor som proteinhårkur. Den er fantastisk. Trenger egentlig ingen annen hårkur, men denne kan være grei å bruke om håret blir tørt. Den er kjempe god den også, men selv trenger jeg ikke så mye fuktighet da håret mitt har nok av det. Jeg syns også at denne anti-snap leave in kremen fra Redken er helt fantastisk, den er forebyggende mot slitte tupper også. :) Har selv bleket hår!

når det kommer til sjampo og balsam ville jeg brukt en mild en beregnet for bleket hår. Ikke med proteiner osv siden du bruker hårkur og leave in krem med proteiner. Vanlig, pleiende sjampo og balsam er mer enn bra nok :) 

Anonymkode: e1ced...6b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner du produksjonsnr og hvor skal du søke etter det? :) 

Anonymkode: 0289e...b33

Batch number skal du søke etter.

feks;  http://m.checkcosmetic.net 

finnes mange ulike søkemotorer for dette. Google litt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mottok en shampoo fra Blivakker for noen dager siden. Jeg søkte opp batchkoden på checkcosmetic.net og det sto det at shampooen ble produsert i januar 2019. Under der igjen sto det "Valid at least for the next 20 months". På shampooflaska står det at shampooen har en holdbarhet på 12 mnd. Kan dette stemme?

Anonymkode: 0980c...b51

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottok en shampoo fra Blivakker for noen dager siden. Jeg søkte opp batchkoden på checkcosmetic.net og det sto det at shampooen ble produsert i januar 2019. Under der igjen sto det "Valid at least for the next 20 months". På shampooflaska står det at shampooen har en holdbarhet på 12 mnd. Kan dette stemme?

Anonymkode: 0980c...b51

Den ville jeg returnert som utgått på dato! 

AnonymBruker
Skrevet

Redken extreme, og gjerne cat-kuren. Eller k-pak serien fra Joico, begge gode produkter for herpa hår☺️

Anonymkode: 72b01...e7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...