Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt på psykologi og medisin til høsten (ordinærkvote) , mest lyst på medisin.

Mange flere har søkt på disse studiene i år, men no har de også lagt til studieplasser. 

Tror dere snittet kommer til å øke eller gå ned da? 

Anonymkode: c4d35...b29

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjeud
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har søkt på psykologi og medisin til høsten (ordinærkvote) , mest lyst på medisin.

Mange flere har søkt på disse studiene i år, men no har de også lagt til studieplasser. 

Tror dere snittet kommer til å øke eller gå ned da? 

Alle utdannelser som leder til et spesifikt yrke er profesjonsstudier, sykepleie, lektor osv.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Fjeud skrev:

Alle utdannelser som leder til et spesifikt yrke er profesjonsstudier, sykepleie, lektor osv.

du verden for et bra svar! var det det mest intelligente du kunne bidra med.

snittet går neppe noe særlig ned, selv om det er flere plasser.

Poenggrenser for 2019
https://rapport-dv.uhad.no/t/SO-datavarehus/views/PoenggrenserapportforallestudiergjennomSOettersuppleringsopptaket2019/Poenggrenserogantallpventelisterihovedopptaketogsuppleringsopptaket2019?:iid=1&:isGuestRedirectFromVizportal=y&:embed=y

Anonymkode: 1bcc6...694

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir veldig spennende å se hva snittet blir ettersom: 

1. Førstegangssøkere ikke har tatt eksamen. 

2. Mange mistet privatundervisningen - om dette påvirket deres privatisteksamen vet jeg ikke. 

Nok mest stress for de som gikk ut av vgs i fjor og tok friår. 

• Liker 1
Gjest Fjeud
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du verden for et bra svar! var det det mest intelligente du kunne bidra med.

snittet går neppe noe særlig ned, selv om det er flere plasser.

Poenggrenser for 2019
https://rapport-dv.uhad.no/t/SO-datavarehus/views/PoenggrenserapportforallestudiergjennomSOettersuppleringsopptaket2019/Poenggrenserogantallpventelisterihovedopptaketogsuppleringsopptaket2019?:iid=1&:isGuestRedirectFromVizportal=y&:embed=y

Anonymkode: 1bcc6...694

Å ha et ordforråd som inkluderer hva profesjon betyr vitner nok om høyere intelligens enn at man klarer å kopiere en lenke.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Fjeud skrev:

Å ha et ordforråd som inkluderer hva profesjon betyr vitner nok om høyere intelligens enn at man klarer å kopiere en lenke.

vedkommende du siterer svarte i det minste på TS innlegg, kan ikke se du gjorde det.

Anonymkode: 122a9...a8d

• Liker 3
Gjest Fjeud
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

vedkommende du siterer svarte i det minste på TS innlegg, kan ikke se du gjorde det.

Det er et svar på tittelen, men du evnet vel ikke å lese den.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Fjeud skrev:

Det er et svar på tittelen, men du evnet vel ikke å lese den.

Den fikk jeg med meg skjønner du, og jeg får også med meg at det er om å gjøre å få ut mest mulig bs på kortest mulig tid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det går ned, blir det i tilfelle kun marginalt. Det er mange søkere som ligger akkurat under inntaksgrensen, og som kanskje bare manglet en tidel eller to. 
Førstegangsvitnemål tipper jeg vil øke, siden årets kull har fordel av at de ikke måtte ta eksamen. 

Anonymkode: 67a6a...02c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...