Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mer en ca. 20 år siden dette ble vist på TV. Tror du det ville kunne blitt sendt i dag?

Anonymkode: eb7a1...f85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke, og det er greit for meg. Ting forandrer seg.

Anonymkode: 23099...04c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo et tulleprogram der de bevisst sier neger😁Det var like mye tabu å si neger i år 2000 som nå.. 

Anonymkode: e1c31...f69

• Liker 2
Skrevet

Aldri i verden. Alt er for sensitivt og så videre. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo et tulleprogram der de bevisst sier neger😁Det var like mye tabu å si neger i år 2000 som nå.. 

Anonymkode: e1c31...f69

Nei, det var det ikke. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde vært greit å sende nå også.

Noen få, en liten håndfull som skriker høyt, hadde selvsagt reagert, men de kan vi bare ignorere.

Og avisene hadde selvsagt sitert disse få personene, og fått det til å se ut som noe "alle" mener.

Personlig trur jeg helle denne politisk korrekte bølgen egentlig ikke eksisterer, men er mediaskapt. Folk flest bryr seg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 88115...cac

AnonymBruker
Skrevet

Den hadde nok aldri blitt sendt i dag av en seriøs tv-kanal (med mindre tv-kanalen bevisst ønsket å begå økonomisk selvmord). 

Anonymkode: c84d8...01b

AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2020 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Ikke mer en ca. 20 år siden dette ble vist på TV. Tror du det ville kunne blitt sendt i dag?

Anonymkode: eb7a1...f85

NEI ikke faen! Slikt er ikke greit og sende på tv og det er bra det ikke sendes på tv FY. Hilsen kvinne som er gift med en nydelig deilig afrikaner.

Anonymkode: 12f41...aef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Verden forandrer seg heldigvis. Og hvis dere tror det ikke ble bråk og oppstandelse av humor før i tiden også, så husker dere helt feil. 

Anonymkode: d359a...762

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å kjempe for retten til å si neger eller bortforklare rasistisk "humor" med at "sånn holdt vi på med før i tiden, og ingen reagerte" er så lavmål. 

Du har all rett til å si og mene det du vil. Du kan til og med ytre deg i offentlige fora med de grumsete holdningene dine. Men på den samme platformen av ytringsfrihet så må du forvente og tåle at du vil få motreaksjoner. 

Du har all juridisk rett til å bruke nedlatende, foreldete betegnelser om andre mennesker, men dersom du insisterer på å gjøre det så har jeg all rett til å syns du er en enkel, stakkarslig person som ikke evner å tilpasse seg samfunnet.

Anonymkode: d6e72...519

• Liker 5
Skrevet

Dette fremstår nok som verre enn det er hvis man ikke er kjent med XL og XLTV. Det må sees i sin samtid og i kontekst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjempe for retten til å si neger eller bortforklare rasistisk "humor" med at "sånn holdt vi på med før i tiden, og ingen reagerte" er så lavmål. 

Du har all rett til å si og mene det du vil. Du kan til og med ytre deg i offentlige fora med de grumsete holdningene dine. Men på den samme platformen av ytringsfrihet så må du forvente og tåle at du vil få motreaksjoner. 

Du har all juridisk rett til å bruke nedlatende, foreldete betegnelser om andre mennesker, men dersom du insisterer på å gjøre det så har jeg all rett til å syns du er en enkel, stakkarslig person som ikke evner å tilpasse seg samfunnet.

Amen 🙏🏾

Anonymkode: ceb08...058

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Society!!! WHOOOOOOO.

VI SOM LEVER I ET SAMFUNN; YEEEHAAA

Anonymkode: 7485e...e14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...