AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Er jeg den eneste i Norge som aldri spiser taco på fredag? Anonymkode: 02e5d...e4f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 Tacotirsdag er vel like vanlig? Anonymkode: 35e13...37e 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #3 Skrevet 30. mai 2020 Det kan jeg med ganske stor sannsynlighet svare "nei" på Anonymkode: 6124a...9bd 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tacotirsdag er vel like vanlig? Anonymkode: 35e13...37e Jeg spiser faktisk aldri taco lenger. Bare en sjelden gang hvis jeg får det servert hos noen. Men jeg synes ikke det er spesielt godt lenger. TS Anonymkode: 02e5d...e4f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #5 Skrevet 30. mai 2020 Jeg spiser aldri taco, heller ikke på fredager. (Og tacotirsdag er en amerikansk instagram-greie). Anonymkode: d3ff9...af5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 De gangene jeg spiser taco, er det tilfeldig når jeg spiser det. Spiser taco én gang i måneden (på det meste). Jeg synes det er godt, men det er nok fordi jeg ikke spiser det så ofte. Anonymkode: abf2a...9a1 1
Gjest Alkoholist Skrevet 30. mai 2020 #8 Skrevet 30. mai 2020 Veldig sjelden jeg spiser taco. Tror sist var i høst, og da fikk jeg det servert hjemme hos de jeg var på besøk hos.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #9 Skrevet 30. mai 2020 Vi spiser ikke taco fast, de siste tre fredagene har vi spist: - Hjemmelaget lasagne med ramsløk, bechamel, sofrido og ragu. - grillet pizza, med marinert kylling, spinat, blåmuggost og karamelisert løk. - Gratinerte sjøkreps på grillen, med grønn salat, og grillet hvitløksbrød. Men vi er også veldig glad i taco, så fredagsmiddagen er ofte; - pulled chicken (slow cocker) med ananas-salat og hjemmelagde lefser. - fish taco med marinert laks, rødkålslaw, rømme og lefser - svinenakke, vårløk, koriander, vårløk, chipotlesaus, og guacemole. - braisert høyrygg, med rødløk og tomatsalsa, maissalat, og rømme. og alle mulige varianter ac enchiladas, nachos, med mer. Så jeg ser egentlig ikke vitsen med å droppe tacoen helt når det finnes så mange gode alternativ? Anonymkode: 89a77...136 2
FrankDrebin Skrevet 30. mai 2020 #10 Skrevet 30. mai 2020 Selv om man får inntrykk av at "alle" har fredags taco, så er du definitivt ikke alene.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #11 Skrevet 30. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi spiser ikke taco fast, de siste tre fredagene har vi spist: - Hjemmelaget lasagne med ramsløk, bechamel, sofrido og ragu. - grillet pizza, med marinert kylling, spinat, blåmuggost og karamelisert løk. - Gratinerte sjøkreps på grillen, med grønn salat, og grillet hvitløksbrød. Men vi er også veldig glad i taco, så fredagsmiddagen er ofte; - pulled chicken (slow cocker) med ananas-salat og hjemmelagde lefser. - fish taco med marinert laks, rødkålslaw, rømme og lefser - svinenakke, vårløk, koriander, vårløk, chipotlesaus, og guacemole. - braisert høyrygg, med rødløk og tomatsalsa, maissalat, og rømme. og alle mulige varianter ac enchiladas, nachos, med mer. Så jeg ser egentlig ikke vitsen med å droppe tacoen helt når det finnes så mange gode alternativ? Anonymkode: 89a77...136 Lord. Pretensiøst. Anonymkode: 93e60...199 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #12 Skrevet 30. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spiser aldri taco, heller ikke på fredager. (Og tacotirsdag er en amerikansk instagram-greie). Anonymkode: d3ff9...af5 Vi har hatt tacotirsdag lenger enn instsgram har eksistert. Anonymkode: 35e13...37e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #13 Skrevet 30. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi spiser ikke taco fast, de siste tre fredagene har vi spist: - Hjemmelaget lasagne med ramsløk, bechamel, sofrido og ragu. - grillet pizza, med marinert kylling, spinat, blåmuggost og karamelisert løk. - Gratinerte sjøkreps på grillen, med grønn salat, og grillet hvitløksbrød. Men vi er også veldig glad i taco, så fredagsmiddagen er ofte; - pulled chicken (slow cocker) med ananas-salat og hjemmelagde lefser. - fish taco med marinert laks, rødkålslaw, rømme og lefser - svinenakke, vårløk, koriander, vårløk, chipotlesaus, og guacemole. - braisert høyrygg, med rødløk og tomatsalsa, maissalat, og rømme. og alle mulige varianter ac enchiladas, nachos, med mer. Så jeg ser egentlig ikke vitsen med å droppe tacoen helt når det finnes så mange gode alternativ? Anonymkode: 89a77...136 Minst vellykka snik-skrytinga jeg har sett😂 Ts spør om flere ikke spiser taco på fredager, og du ramser opp menyen for en hel mnd? Haha så kleint Anonymkode: 64e3d...fab 11
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #14 Skrevet 30. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi spiser ikke taco fast, de siste tre fredagene har vi spist: - Hjemmelaget lasagne med ramsløk, bechamel, sofrido og ragu. - grillet pizza, med marinert kylling, spinat, blåmuggost og karamelisert løk. - Gratinerte sjøkreps på grillen, med grønn salat, og grillet hvitløksbrød. Men vi er også veldig glad i taco, så fredagsmiddagen er ofte; - pulled chicken (slow cocker) med ananas-salat og hjemmelagde lefser. - fish taco med marinert laks, rødkålslaw, rømme og lefser - svinenakke, vårløk, koriander, vårløk, chipotlesaus, og guacemole. - braisert høyrygg, med rødløk og tomatsalsa, maissalat, og rømme. og alle mulige varianter ac enchiladas, nachos, med mer. Så jeg ser egentlig ikke vitsen med å droppe tacoen helt når det finnes så mange gode alternativ? Anonymkode: 89a77...136 Nei, ingen har vel sagt at man burde droppe taco. Variasjoner er jo spennende, da. Anonymkode: 02e5d...e4f 1
Vhgj Skrevet 30. mai 2020 #15 Skrevet 30. mai 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiser aldri taco, heller ikke på fredager. (Og tacotirsdag er en amerikansk instagram-greie). Anonymkode: d3ff9...af5 Nei, det er det ikke.
Guidet Kvinne Skrevet 30. mai 2020 #16 Skrevet 30. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lord. Pretensiøst. Anonymkode: 93e60...199 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minst vellykka snik-skrytinga jeg har sett😂 Ts spør om flere ikke spiser taco på fredager, og du ramser opp menyen for en hel mnd? Haha så kleint Anonymkode: 64e3d...fab Jeg synes det var inspirerende å lese. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #17 Skrevet 30. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi spiser ikke taco fast, de siste tre fredagene har vi spist: - Hjemmelaget lasagne med ramsløk, bechamel, sofrido og ragu. - grillet pizza, med marinert kylling, spinat, blåmuggost og karamelisert løk. - Gratinerte sjøkreps på grillen, med grønn salat, og grillet hvitløksbrød. Men vi er også veldig glad i taco, så fredagsmiddagen er ofte; - pulled chicken (slow cocker) med ananas-salat og hjemmelagde lefser. - fish taco med marinert laks, rødkålslaw, rømme og lefser - svinenakke, vårløk, koriander, vårløk, chipotlesaus, og guacemole. - braisert høyrygg, med rødløk og tomatsalsa, maissalat, og rømme. og alle mulige varianter ac enchiladas, nachos, med mer. Så jeg ser egentlig ikke vitsen med å droppe tacoen helt når det finnes så mange gode alternativ? Anonymkode: 89a77...136 Anonymkode: 21c62...389 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #18 Skrevet 30. mai 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi spiser ikke taco fast, de siste tre fredagene har vi spist: - Hjemmelaget lasagne med ramsløk, bechamel, sofrido og ragu. - grillet pizza, med marinert kylling, spinat, blåmuggost og karamelisert løk. - Gratinerte sjøkreps på grillen, med grønn salat, og grillet hvitløksbrød. Men vi er også veldig glad i taco, så fredagsmiddagen er ofte; - pulled chicken (slow cocker) med ananas-salat og hjemmelagde lefser. - fish taco med marinert laks, rødkålslaw, rømme og lefser - svinenakke, vårløk, koriander, vårløk, chipotlesaus, og guacemole. - braisert høyrygg, med rødløk og tomatsalsa, maissalat, og rømme. og alle mulige varianter ac enchiladas, nachos, med mer. Så jeg ser egentlig ikke vitsen med å droppe tacoen helt når det finnes så mange gode alternativ? Anonymkode: 89a77...136 Jaja. Hvem skulle du imponere her? 😉 Lo litt da jeg leste lasagne med bechamel. Steker du den i ovnen også,eller? Sikkert god mat,men voldsomt til snikskryt da. Anonymkode: c5a07...4bf 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #19 Skrevet 30. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lord. Pretensiøst. Anonymkode: 93e60...199 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minst vellykka snik-skrytinga jeg har sett😂 Ts spør om flere ikke spiser taco på fredager, og du ramser opp menyen for en hel mnd? Haha så kleint Anonymkode: 64e3d...fab 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 21c62...389 Typisk norsk. Enten er man for fredags-taco. Ellers så er man fullstendig motstander, og spiser Grandis i stedet. Alt mulig annet er skryt. Anonymkode: 89a77...136 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #20 Skrevet 30. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk norsk. Enten er man for fredags-taco. Ellers så er man fullstendig motstander, og spiser Grandis i stedet. Alt mulig annet er skryt. Anonymkode: 89a77...136 Du glemte klisjeen om at alle er misunnelige også. Anonymkode: c5a07...4bf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå