AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #61 Skrevet 3. juni 2020 På 30.5.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at det kan ha med angst, depresjon og masse annet å gjøre. Men hva er det som fører til at de velger å TA sitt eget liv? Selv hadde jeg aldri vært i nærheten til å klare det, selv hvis jeg var på mitt laveste. Det virker jo helt forferdelig å drepe seg selv, bedre å kanskje bli drept da? Skjønner ikke hvordan folk får det til. Anonymkode: 04c94...ad5 For meg er det mer merkelig å ikke skjønne det. Hva er så stas med å leve? Kunne nok lett tatt mitt eget liv, men samvittigheten holder igjen - først var det foreldrene mine, nå har jeg barn. Jeg kan ikke gjøre det mot dem. Men hadde jeg vært barnløs, og ikke hatt et godt forhold til foreldrene mine? Kunne nok fort skjedd. Har ikke noe ønske om å dø nå, men eneste redsel for å dø er jo å dø fra ungene. Ellers er det vel ikke noe skumlere enn å legge seg til å sove? Og så er det jo den ultimate kontroll, noe HELT annet enn å bli drept av en annen. Anonymkode: a75ed...295
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #62 Skrevet 3. juni 2020 For min del så er nok den alvorlige tannlegeskrekken som bikker mitt lass en vakker dag. Den dagen jeg ikke får hjelp i narkose. Blir pushet mot stupet med tannbehandling. Da kan det nok hende jeg takker for meg. Så alvorlig er tannbehandling for min del. Anonymkode: 515d3...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #63 Skrevet 3. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del så er nok den alvorlige tannlegeskrekken som bikker mitt lass en vakker dag. Den dagen jeg ikke får hjelp i narkose. Blir pushet mot stupet med tannbehandling. Da kan det nok hende jeg takker for meg. Så alvorlig er tannbehandling for min del. Anonymkode: 515d3...6a7 Du kan få profesjonell hjelp for tannlegeskrekken din når den er såpass alvorlig. Mange som får hjelp og blir kvitt tannlegeskrekken. Anonymkode: a22a3...0d7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #64 Skrevet 4. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er det mer merkelig å ikke skjønne det. Hva er så stas med å leve? Kunne nok lett tatt mitt eget liv, men samvittigheten holder igjen - først var det foreldrene mine, nå har jeg barn. Jeg kan ikke gjøre det mot dem. Men hadde jeg vært barnløs, og ikke hatt et godt forhold til foreldrene mine? Kunne nok fort skjedd. Har ikke noe ønske om å dø nå, men eneste redsel for å dø er jo å dø fra ungene. Ellers er det vel ikke noe skumlere enn å legge seg til å sove? Og så er det jo den ultimate kontroll, noe HELT annet enn å bli drept av en annen. Anonymkode: a75ed...295 Men seriøst, hvis du så så mørkt på livet og ikke så noe vits i å leve hvorfor skaffet du deg unger da? Det henger ikke på greip. Du er vel klar over at det er langt fra å tenke at man ville tatt livet sitt til å faktisk gjøre det? Anonymkode: b2591...82b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #65 Skrevet 4. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men seriøst, hvis du så så mørkt på livet og ikke så noe vits i å leve hvorfor skaffet du deg unger da? Det henger ikke på greip. Du er vel klar over at det er langt fra å tenke at man ville tatt livet sitt til å faktisk gjøre det? Anonymkode: b2591...82b Noen blir syke etter å ha fått unger, man kan ha gått over abortgrensa da man fant ut at man var gravid, man kan ha trodd at alt ville ordne seg så lenge man får barn. Den lista er lang. Anonymkode: 82d8c...c45 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå