Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg tror jeg ville valgt: "Fru Johnsen" Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Fru Johnsen? Den har jeg ikke hørt..... Pga et særs vanskelig forhold med moren min, trur jeg "min sang" må være "Cleanin' Out My Closet" med Eminem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. september 2002 #3 Del Skrevet 14. september 2002 Hmm... En sang som beskriver min livssituasjon... Litt vanskelig den der, egentlig.. Det hadde vært lettere om det hadde vært et sammensurium av flere sanger... Men akkurat sånn nå for tiden så kan man jo si at "I wanna be bad" (Willa Ford) er en bra beskrivelse på meg og mitt følelsesliv... hehe... Ellers så er sangen "Big Fat Blonde" en bra beskrivelse på MEG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. september 2002 #4 Del Skrevet 14. september 2002 Fru Johnsen. Desverre, her må jeg slette. Kopirett vet du.. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. september 2002 #5 Del Skrevet 14. september 2002 Dritkul sang =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. september 2002 #6 Del Skrevet 14. september 2002 Originalen finner du her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 14. september 2002 #7 Del Skrevet 14. september 2002 Tusen takk, Sandix! Eller kanskje denne sangen passer bedre: "Frøken Johansen og jeg"... Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. september 2002 #8 Del Skrevet 14. september 2002 Min sang: It doesn`t matter med Alison Krauss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #9 Del Skrevet 15. september 2002 Noen som vet hvor jeg finner tekster til sanger, som f.eks "Fru Johnsen"? Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. september 2002 #10 Del Skrevet 15. september 2002 I`m a bitch med Cheryl Crow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 15. september 2002 #11 Del Skrevet 15. september 2002 Mirabella: Prøv et søk med "sangtekst"+lyrics, ev.tekst i stedet for lyrics. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. september 2002 #12 Del Skrevet 15. september 2002 Vel, Shakiras "Underneath your clothes" handler fremdeles om mannen min, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. september 2002 #13 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg synes I DON'T WANT TO MISS A THING med Aerosmith beskriver alt!!! (Fra Armageddon-filmen som gikk på kino for Lenge siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 15. september 2002 #14 Del Skrevet 15. september 2002 wyclef Jean - 911 Akuratt nå ja :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klips igjen Skrevet 15. september 2002 #15 Del Skrevet 15. september 2002 Uffda, Majken, det var vel ikke noen bra sang å ha som temasang. Men den er veldig fin, liker Eminem veldig godt jeg, selv om noen mener man ikke burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. september 2002 #16 Del Skrevet 20. september 2002 "In the army now". :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2002 #17 Del Skrevet 20. september 2002 Hmm... Deler av "Perfect" av Alanis. Og deler av "Don't speak" med No Doubt... Også litt av "Reflection" fra Mulan... Kaos med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. september 2002 #18 Del Skrevet 21. september 2002 Hmm... litt sammensatt med meg og... Litt av perfect. Og litt uninvited, den også med Alanis Morissette. Litt av That particular time med Alanis (smart dame)... Også den "I'm so high", men den vet ikke hvem som har. Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå