AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Hei! Jeg var i Spania i fjor og testet et solpudder jeg ønsker å kjøpe. Jeg husker ikke merke, men det var todelt-altså rosabrun farge på «ene siden» og mørkere brun på «andre siden». Noen som gar forslag til hvilket det kan være, eller hvilke pudder som er gode? Jeg er fra Spania og har typisk gyldenbrun/solbrun farge Anonymkode: 4bda3...467
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Finnes uendelig mange slike solpudder som du beskriver, men av erfaring og sikkert andres erfaring også så er det lite som slår Bahama Mama sitt solpudder. Anbefales Anonymkode: 975a3...4c2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 Var den rundt eller firkantet? Var skille mellom de to fargene en rett strek, eller bølget? 😊 Anonymkode: a93b8...6b9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes uendelig mange slike solpudder som du beskriver, men av erfaring og sikkert andres erfaring også så er det lite som slår Bahama Mama sitt solpudder. Anbefales Anonymkode: 975a3...4c2 Har testet dette, men syns det var va sykelig å tilpasse fargen gjennom sommeren siden jeg går fra å være litt brun på vår til å bli mørk gyldenbrun etter sommeren. ser derfor etter et som har to eller flere nyanser Anonymkode: 4bda3...467
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var den rundt eller firkantet? Var skille mellom de to fargene en rett strek, eller bølget? 😊 Anonymkode: a93b8...6b9 Ganske sikker på at det var rundt. Husker ikke skillet mellom nyansene. men er åpen for alternativer med ulike nyanser da jeg vet det er som nålen i høystakken å finne det jeg testet. Anonymkode: 4bda3...467
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #6 Skrevet 30. mai 2020 Guerlain sine solpudder er de fineste synes jeg. Anonymkode: 346fc...e77 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Guerlain sine solpudder er de fineste synes jeg. Anonymkode: 346fc...e77 Enig! Anonymkode: 39f27...2e9
Suzzi Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 Hvis du sjekker kategorien solpudder hos vita finnes det flere lignende, blant annet fra artdeco😊
laperla Skrevet 3. juni 2020 #9 Skrevet 3. juni 2020 Er glad i Guerlains Terracotta Light, men prøvde nå et fra Korres. Det er overraskende fint ☺️ Har litt shimmer/glød som Guerlains. Finnes i to nyanser bare. Har light, må påføres med litt forsiktighet om en er lys. Får mer for pengene her også ☺️ Bruker den også som øyeskygge. Anbefaler å sjekke ut dette 😀 Har det på Vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå