Gå til innhold

Bryllupslokale i Kristiansand

Frauken

Anbefalte innlegg

Har Googlet endel og funnet et godt alternativ (tror jeg) som er Bjelle Gård. Har noen erfaring fra å gifte seg eller være i bryllup der? 😊

Forslag til andre lokaler? Mistenker at mye ikke er på nett! Bør være maks rundt 40 min fra Kristiansand. Ønsker ikke noe midt i byen, og det må være servering og lov med alkohol 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så festningen og lokaler på Odderøya er uaktuelle? :)

Tror det var noe på Bjørndalssletta, men mulig det er revet pga byggearbeid. Var en låve.

Maks 40 min er jo fort helt fra Mandal til Grimstad, og lengre nord enn Vennesla, så bare å søke. Har hørt mye fint om Bjelle gård, men ikke vært der selv.

Anonymkode: ba89a...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Så festningen og lokaler på Odderøya er uaktuelle? :)

Tror det var noe på Bjørndalssletta, men mulig det er revet pga byggearbeid. Var en låve.

Maks 40 min er jo fort helt fra Mandal til Grimstad, og lengre nord enn Vennesla, så bare å søke. Har hørt mye fint om Bjelle gård, men ikke vært der selv.

Anonymkode: ba89a...373

De er ikke aktuelle nei. Sjekket ut bjørndalsletta, men det er visst nedlagt. 

Hva har du hørt om Bjelle gård? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss på Bjelle Gård! Det var helt fantastisk. Ville anbefalt det videre 1000 ganger. Perfekt lokale, perfekt mat, kjempehyggelige servitører og staff 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært gjest på Bjelle gård. Veldig fint! 

Ellers kan du jo sjekke Haraldvigen. Du må ut med båt, men er utrolig flott!

Anonymkode: a29e5...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min tok noen bryllupsbilder på Myren gård her om dagen. Vi vurderte Kaldveld i Lillesand selv, men det var stengt grunnet utbygging. Vi endte opp på Bjellandstrand gård på Tromøya og har ikke angret et sekund. De sto for alt og hadde til og med vigslet grunn i rosehagen så vi fikk presten til å komme dit. Utrolig avslappende å kunne ha alt på et sted😁

Anonymkode: 22bf9...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mannen min tok noen bryllupsbilder på Myren gård her om dagen. Vi vurderte Kaldveld i Lillesand selv, men det var stengt grunnet utbygging. Vi endte opp på Bjellandstrand gård på Tromøya og har ikke angret et sekund. De sto for alt og hadde til og med vigslet grunn i rosehagen så vi fikk presten til å komme dit. Utrolig avslappende å kunne ha alt på et sted😁

På Bjellestrand gård så det veldig fint ut! Hvordan var priser på mat og drikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Frauken skrev:

På Bjellestrand gård så det veldig fint ut! Hvordan var priser på mat og drikke? 

Dette var før Smag og behag tok over kjøkkenet så vet ikke hvordan prisene er nå. Da vi giftet oss i 2018 fikk vi et prisestimat på 1200 per pers. Dette inkluderte da følgende: lokalet, dekking, ansatte og vertskap hele dagen. Vi trengte i grunn bare sette blomster og bordkort på bordet. Resten var gjort. I tillegg dekket prisen vielsesopplegg med avstengning av rosehagen under vielsen, musserende vin og frukt/lefserull etter vielsen, 3 retters middag med 3 enheter og kaffe avec og servering av medbrakte kaker. Vi var kjempefornøyde med hele opplegget og prisen. Og med tanke på at det var noen som drakk alkoholfritt i bryllupet endte vi faktisk mye under 1200 ganget antall gjester  :)

Det var også praktisk at gjestene eventuelt kunne kjøpe alkohol eller snacks i kafeen (stengte 17 for besøkende) og kunne kose seg i omgivelsene mens vi stakk rett rundt svingen og tok bryllupsbildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...