AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Min snart 10 uker gamle gutt lager lite preverbale lyder i følge min svigerinne. Hun sa at hennes unger «pratet» mye mer når de var like gamle. Jeg ble litt bekymret, gjør vi noe galt her? Han sover veldig mye, gjerne 16-18 timer om dagen. Når han er våken ligger han i babygym eller i vippestolen, eller på sofaen i babynestet. Vi prater litt med han, men kanskje ikke nok? Jeg er førstegangsmor så alt gjør meg stressa. Anonymkode: 87b05...8cb
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Min begynte ikke å lage lyder før han var 11 uker. Da løsnet det plutselig. Synes ikke du skal bekymre deg 😊 Anonymkode: ba619...3c3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 Hils din svigerinne og si at alle babyer er forskjellige. Stress ned, babyen din utvikler seg i sitt tempo! Anonymkode: 10ce5...431 1
tangent Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 Stopp å høre på svigerinnen. Det å høre på hennes sammenligner av sitt og ditt barn kommer bare til å føre til stress. Normalen er så vid og har du bekymringer for noe kan du snakke med helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå