Kakemonster Skrevet 29. juni 2005 #1 Del Skrevet 29. juni 2005 Har fått en bitteliten miniblemme på innsiden av underleppen. Er dette herpes? Kommer jeg til å få sånt gigasår på hele leppa :o Panikk. Hva gjør jeg da? Skal bort i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 29. juni 2005 #2 Del Skrevet 29. juni 2005 Det er sikkert bare en vanlig blemme. Har sånne av og til hvis jeg har bitt meg i leppa e.l. Og ja, jeg vet forskjell på vanlige blemmer og herpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonster Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juni 2005 Ok. Høres bra ut Men hvordan ser herpes ut da? Når det begynner mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 29. juni 2005 #4 Del Skrevet 29. juni 2005 Når herpes begynner, klør og dunker det. Når det har blitt blemme av det, så kommer de ofte i små "klaser" utpå leppa. Mine blir mellom 3-6 mm diameter, og vanvittig vonde! Det dunker og verker og klør samtidig! Man lærer seg fort å la være å klø med tennene, f.eks. Søk på herpes simplex mouth bilder, så får du noen eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå