Gå til innhold

Hvem er KG kvinnen?

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Ja - hvem er du?

Hva er typiske trekk for en som er her.

Er hun nysgjerrig, frekk, sökende. Eller alt på en gang?

Hva mer.

Hvorfor er hun her, og kan man gi så mye som et lite fellestrekk blandt damene her? (helt bortsett fra at vi ER her :) )

Og hva skiller jentene fra de som aldri har värt her?

Er det bare ett rent tillfeldig utvalg av kvinner mellom 15-60?

Hvordan ser hun ut i virkligheten, gjennomsnittsbrukeren?

Noen som lurer?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Fellestrekk for alle her inne:

:ler: -smileyen! Ikke spør meg hvorfor!

Dessuten, hver gang jeg ser solbrune pene unge jenter med trent kropp og hvit singlet, mørke oppbrettede jeans og sandaler, med barnevogn og en kjekk mann ved siden av seg som spiser softis i kjeks, så tenker jeg "hun der sitter på kg"

:plystre:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

:ler::ler:

det gjör jeg og :ler:

Også den litt eldre typen på 45, hun har lärfargede klär, langt brun/rödt hår, leser på bussen, har sandaler, briller, (en mann og to voksne barn har hun hjemme i den kunstnerisk-inspirerte leiligheten midt i gamlebyen) jobber med unge - kanskje er lärer - eller rett og slett en pedagog. Eller kunstner. Da tenker jeg; Moderator!

Eller sykler jeg nå?

hahahah :ler:

Skrevet

Jeg tenker jente i midten av 20 årene som er student og har samboer. Er middels pen, liker å kose seg hjemme og har lite penger. Hun har også peiling på data.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Jeg tenker jente i midten av 20 årene som er student og har samboer. Er middels pen' date=' liker å kose seg hjemme og har lite penger. Hun har også peiling på data.[/quote']

Den er litt kjedelig...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på noen som spesielt "KG-aktig". Jeg har sett at det er mange forskjellige mennesketyper, og dermed klarer jeg ikke å se for meg èn spesiell type. Jeg tror det er tilfeldig hvem som er her; i hvert fall havnet jeg her "på slump". Og her trives jeg. :)

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg tror KG-brukere *i gjennomsnitt* er mer usikre på seg selv enn folk som ikke bruker KG.

Eller kansje jeg bare speiler egenskaper i meg selv ut over dere andre :P

Skrevet
Jeg har aldri tenkt på noen som spesielt "KG-aktig". Jeg har sett at det er mange forskjellige mennesketyper' date=' og dermed klarer jeg ikke å se for meg èn spesiell type. Jeg tror det er tilfeldig hvem som er her; i hvert fall havnet jeg her "på slump". Og her trives jeg. :)[/quote']

Akkurat som om jeg hadde skrevet det selv.

Gjest Fasade
Skrevet
Jeg tror KG-brukere *i gjennomsnitt* er mer usikre på seg selv enn folk som ikke bruker KG.

Eller kansje jeg bare speiler egenskaper i meg selv ut over dere andre :P

Det sier kanskje litt om deg, litt om tråder du leser og litt om det faktum at folk ikke nødvendigvis trenger å opprettholde en fasade her inne, og blottstiller seg selv litt mer enn hva de ville ha gjort i RL.

Skrevet
Jeg har aldri tenkt på noen som spesielt "KG-aktig". Jeg har sett at det er mange forskjellige mennesketyper, og dermed klarer jeg ikke å se for meg èn spesiell type. Jeg tror det er tilfeldig hvem som er her; i hvert fall havnet jeg her "på slump". Og her trives jeg.  :)

:Nikke:

Skrevet

Jeg fant iallefall verdens beste dame her.

Skrevet

Jeg har derimot problemer med å forestille meg hvordan folk her inne er / ser ut - og at folk folk jeg møter kanskje kan være KG'ere... Synes alle her er svært "virtuelle" - helt til jeg faktisk møter dem IRL eller ser et bilde av dem. :ler:

Skrevet

Også den litt eldre typen på 45, hun har lärfargede klär, langt brun/rödt hår, leser på bussen, har sandaler, briller, (en mann og to voksne barn har hun hjemme i den kunstnerisk-inspirerte leiligheten midt i gamlebyen) jobber med unge - kanskje er lärer - eller rett og slett en pedagog. Eller kunstner. Da tenker jeg; Moderator!

:hoho:

(Jeg er forøvrig 24, har sort langt hår, ingen barn, finnes ikke kunstnerisk, og planlegger politihøyskolen.. :ler: )

Skrevet
:ler::ler:

det gjör jeg og :ler:

Eller sykler jeg nå?

Eldre... jaja... *lei seg nå*

Neida, men det stemmer nok ikke så veldig godt på meg i hvert fall. Selv om jeg har bodd trendy på Rodeløkka. Jobber med unge? Ja, jeg er tante grusom in person, så har du en unge som trenger å bankes litt disiplin i, så si fra! Har ingen barn jeg heller og er egentlig ganske ung og kul og bare bittelitt kreativ (på julepynt-nivå) - eller er det jeg som sykler nå? :ler2:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Moderatorer!! :wink:

Jeg vet jo ingenting om dere, men tenker at det er dere som bestemmer her, og .. mine gymnasielärere så slik ut :ler::ler: .. Så enkelt :ler:

Men en ting er at jeg hele tiden går rundt og misstenker jenter for å väre en bruker. Jeg tenker Aha!! ; Det der bare må väre...

Kanskje ikke "heletiden", men litt da :)

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

bare bittelitt kreativ (på julepynt-nivå) :ler2:

For en fantastisk formulering! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg SA " :ler: " var populært blant dere! KG-kvinnen er en eneste stor LEEEER smiley!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Fordi vi utstråler at vi er så moromme og hyggelige da eller :tunge1::wink:

:ler:

Skrevet

Helt umulig å bskrive den typiske KG-bruker. Tror folk er like forskjellige her som andre steder.

Selv om det noen ganger virker som alle har barn/skal ha barn, skal gifte seg, har hus og hage og bruker penger på velværeprodukter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...