AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #41 Skrevet 30. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er FEIL. IKKE KOM MED SLIKE ALVORLIGE PÅSTANDER NÅR DE ER DIREKTE FEIL OG FARLIGE! Anonymkode: 014ff...ee2 Du så det sto et spørsmålstegn bak der eller? Ergo, brukeren kom ikke med en påstand, men et spørsmål rundt det hun hadde hørt. Anonymkode: 8a9a8...79c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #42 Skrevet 30. mai 2020 Min begynte ikke med fast døde før han var 9 måneder, han nekta! Spyttet alt ut, brakk seg og bare gråt. Plutselig en dag ville han ha, å så gikk det seg til. Han er nå 3 år, veldig godt språk (i følge alle som møter han) og har ingen problemer med mat, spiser så og si alt han får servert. Anonymkode: d7ac0...1a6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #43 Skrevet 30. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min begynte ikke med fast døde før han var 9 måneder, han nekta! Spyttet alt ut, brakk seg og bare gråt. Plutselig en dag ville han ha, å så gikk det seg til. Han er nå 3 år, veldig godt språk (i følge alle som møter han) og har ingen problemer med mat, spiser så og si alt han får servert. Anonymkode: d7ac0...1a6 Det er bare dagens helsevesen som på død og liv skal plassere alle barn i en boks og skremmer vettet ut av foreldrene hvis barna er litt trege på noe som helst. Anonymkode: e305c...1ee 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #44 Skrevet 30. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja for random folk på face har mye mer kunnskap om det. Litt som antivaksinefolka😂😂 Anonymkode: 36e31...9bb Nei, men de vet hvor man kan reise. Det er faktisk en del som sliter med spising da de er små pga nettopp dette, og legen mener det ikke er stramt fordi barnet får tungen ut av munnen. Det er faktisk sånn at fastleger kan mye, men det er ikke mulig for dem å holde seg oppdater på absolutt ALT hele tiden, det går ikke. Så derfor er det ikke spesielt rart at de ikke vet sånne ting. Anonymkode: b1158...486 2
Pasha Skrevet 31. mai 2020 #45 Skrevet 31. mai 2020 Min mellomste nektet mat fra første smaksprøve og var tilnærmet fullammet frem til 14 mnd. verken hs eller lege var noe særlig bekymret for ved 1år da vekta hadde stagnert. (en liten unge forøvrig, 7 kg ved et år). vi tilbudde jevnlig mat og alle triks i boka. gikk forøvrig ved 9mnds alder, godt språk og er i dag en meget god motorisk unge.. så det hadde jeg ikke bekymret meg for
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #46 Skrevet 31. mai 2020 Jeg ga baby grovbrødskalker jeg hadde tørket i ovn til harde kavringer. De var gøy å suge på og raspe tennene på. Når de var harde fikk ikke baby av store biter. Prøvde også å blande morsmelk i grøt og kokte grønnsaker. I starten var porsjonene bare en teskje totalt i flere små biter. Fruktnett med banan og pære var også populært. Det viktigste var vel at vi snudde rundt fra amme først/mat etterpå til motsatt. Men det å få barn over fra amming til fast føde tar tid! Vi brukte nok 3 mnd å komme fra smaking til fulle porsjoner. Baby skal lære nye smaker, og skal lære motorikken rundt det med munn og tunge, frakte mat bakover i munnhulen. Sitter barnet ditt oppreist nok? Kan ha hatt ubehagelige opplevelser hvor mat ga kvelningsfornemmelser? Anonymkode: 9e508...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå