Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jeansss
Skrevet

Merkelig.

Lette etter jeans i går. Ville ha meg noen nye.

Og jeg bruker egentlig 31 i fornarina, derfor tok jeg et par jeans fra Lee i størrelse 31. De passet perfekt.

Men, så prøvde jeg noen fra diesel...og de passet ikke. De kom så vidt opp på hoftene mine... :-?

Er det så stor forskjell i fra merke til merke?

Prøvde noen i fra denimbirds også. og der måtte jeg også opp i 33. :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Modellene er forskjellige, og Diesel er som oftest små i størrelsen, mens Lee er store, synes jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Størrelser varierer skikkelig ja! Synes Fornarina har veldig store størrelser, mens Diesel har som du oppdaget bittesmå..

Skrevet

Stemmer det dere sier, men tommer bør nå være tommer, da... Toskete! :evil:

Skrevet
Stemmer det dere sier' date=' men tommer bør nå være tommer, da... Toskete! :evil:[/quote']

Enig i den, men kan jo ha noe med fasongen og gjøre også. Enkelte merker har "skjønt" at mange kvinner har former og har følgelig gjort noe med det i forhold til designet på klærne sine også.

Gjest the imp
Skrevet

Du må være veldig obs på modellene som flere her nevner. Jeg har prøvd diesel jeans jeg knapt får over hoftene i enkelte modeller, nesten uansett hvilken størrelse jeg prøvde, men jeg fant en modell her for et par uker siden som satt perfekt i en størrelse jeg aldri hadde trodd jeg skulle få på meg. Gå gjerne et sted der du får skikkelig hjelp til å kjøpe jeans for eksempel denim gallery på Oslo City.

Gjest jeansss
Skrevet
Du må være veldig obs på modellene som flere her nevner. Jeg har prøvd diesel jeans jeg knapt får over hoftene i enkelte modeller' date=' nesten uansett hvilken størrelse jeg prøvde, men jeg fant en modell her for et par uker siden som satt perfekt i en størrelse jeg aldri hadde trodd jeg skulle få på meg. Gå gjerne et sted der du får skikkelig hjelp til å kjøpe jeans for eksempel denim gallery på Oslo City.[/quote']

Jeg dro på denimgallery.

Fyren der var kjempe hyggelig. Fant frem størrelse 31 til meg og alt... Men så kom jeg i prøverommet og fikk de ikke på meg. :oops:

Jeg ble så flau når jeg gikk ut igjen til han og sa jeg måtte ha størrelse 33.

Men, det var ingen igjen i størrelse 33, så det "beviser" jo bare at de var utsolgt. SÅ det er tydeligvis ganske vanlig å bruke så "store" størrelser da.

Skrevet

Husk på at tommestørrelsen bare går på mål rundt livet. En modell kan ha samme tommemål som en annen, men være smalere over lår og rompe. Derfor. Blås i størrelsen, bare de sitter fint og du er fornøyd er det bra. Størrelser er bare tall. Vekta er et mer presis mål.

• 3 uker senere...
Gjest Randi 84
Skrevet

Det samme skjedde med meg for ikke så lenge siden. Jeg bruker 31 i Lee og noen andre, og så ville jeg ha meg en annen bukse, og spurte etter 31 selvsagt, "visste" at den kom til å passe. Men så oppdaga jeg at buksa var kjempetrang, lurte på om jeg hadde lagt på meg. Det var bare helt umulig å få igjen glidelåsen! Dama spurte om hun fikk se, og hun så at jeg strevde med glidelåsen. Hun lo litt, og gav meg ei større bukse. Litt pinlig, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...