AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Da jeg var tenåring var jeg noen ganger i avlastningshjem. Sa at jeg ikke ville være der så mye, men ville være mer hjemme hos foreldrene mine, da sa hun i avlastningshjemmet at foreldrene mine syntes det var for slitsomt å ha meg hjemme. Sikkert sant, men sårende å høre. En fyr sa at jeg ikke fortjente å ha det bra, han håpte at jeg fikk et fælt liv. Ble såret og slet fælt med dette en stund. Men gjorde alt for å ha det bra og nyte livet da, siden han skulle ikke få det som han ville. Anonymkode: 88d15...d1a
Strikkegurine Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 En av mange ting fra min far; Han sa til meg som ung tenåring at jeg måtte slanke meg, for ingen menn vil ha en feit kjæreste. Jeg var ikke tykk, jeg var en helt normal tenåring, men jeg har blitt overvektig grunnet ødelagt forhold til mat (hurra for far) og jobber nå veldig hardt for å gå ned i vekt. nei, jeg har ikke kontakt med sjarmtrollet i dag.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #3 Skrevet 30. mai 2020 Daten min sa jeg var tjukk og burde endre meg for å passe inn i hans preferanser. Det er flere år siden og sitter fortsatt dypt. Anonymkode: 603f7...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå