AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Jeg anser frp og mdg som rent skadelig for egne borgere generelt. Ja det er en liten prosent skjanse for at politikken hadde hjulpet 0.05% av værdens utslipp, men jaggu ikke sikkert det heller. Det som er sikkert, er at deres politikk hadde ført til stor fattigdom dersom de hadde regjert med en majoritet på stortinget. Tenker i hovedsak på all næringen mdg ønsker å legge ned, fra produksjon av alluminium pluss smelteverk generelt, avvikle kjøttproduksjon og selvsagt oljeutvinning, Uten noen som helst form for alternativ. Og å totalt forby kjøretøy som bruker fosilt brensel innen 5 år, hvilken tankegang er dette? Kommer uten tvil til å legge bygdenorge brakk og hva med alle som ikke har råd til å anskaffe seg ny bil? Jeg er selv eier av veteranbil og en gammel traktor, disse skal jeg ikke få lov til å bruke etter 5 år. Da må jeg altså måke min 2 km lange gårdsvei for hand eller kjøpe en el traktor til 2 milioner. Jeg blir rett og slett forbanna. Og skjemmes av tanken på at jeg faktisk har vært meldem og aktivt deltat i partiet. Jeg forsøker å forsvare dette med at partiet var noe annerledes den gang jeg ble medlem og at mange i partiet var relativt kloke folk. Så ble partiet delvis kjent og fanatikere fra blant annet NOAH nærmest rant ned dørene. Da hoppet jeg heldigvis ut av vinduet. Dere som stemmer på dette partiet, hvilken levestandard tenker dere at mange kommer til å få? Anonymkode: 52eae...08b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Enig. Dusteparti. Samme gjelder Rotevatn og Elvestuen i Venstre. Jeg er for å ta vare på miljøet, men de er ikke rasjonelle. For mye spill på føleri og symbolsaker. Anonymkode: 52830...631 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Dusteparti. Samme gjelder Rotevatn og Elvestuen i Venstre. Jeg er for å ta vare på miljøet, men de er ikke rasjonelle. For mye spill på føleri og symbolsaker. Anonymkode: 52830...631 Jepp, skulle bare ønske de fikk en offentlig utspørrelse om hvor fornuften ligger hen. Anonymkode: 52eae...08b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 Jeg savner også ett reelt miljøparti. MDG er jo bare partiet Rødt med klimaalibi (ikke miljø). Mye symbolpolitikk, mye klima, lite fokus på viktige miljøsaker. Anonymkode: 81ece...4fe 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #5 Skrevet 30. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner også ett reelt miljøparti. MDG er jo bare partiet Rødt med klimaalibi (ikke miljø). Mye symbolpolitikk, mye klima, lite fokus på viktige miljøsaker. Anonymkode: 81ece...4fe Det stemmer ikke. Eneste jeg kan sammenligne rødt og mdg med er kanskje innvandringspolitikk. Og det savner jeg, et parti til venstre som ikke er for naiv til masse innvandring. Å ta i mot flyktninger er jeg for, men en kvanta vi har kapasitet til og som ikke skader samfunnet over tid. Anonymkode: 52eae...08b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå