Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HJELP!!! Her om dagen var jeg  i dusjen før jeg skulle ha på selvbruning. Jeg hadde skrubbet, peelet  og smurt huden godt (smører meg med en god fet krem hver kveld), som en skal gjøre dagen i forveien, og denne dagen dusjet jeg og smurte meg med samme fete kremen før jeg skulle ha på selvbruning. Så ser jeg til min fortvilelse at selvbruningen legger seg som striper og prikker på lårene og leggene mine, det blir rett og slett ikke smurt og fordelt gjevnt over kroppen. Nå, flere dager etterpå, er fortsatt beina stripete og prikkete, og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Jeg har skrubbet med og smurt meg hver dag etter dette. Jeg har brukt samme selvbruning flere ganger før, og resultat har blitt kjempe fint og jevnt. 

Er det noen her inne som har opplevd det samme/vet hva som kan ha skjedd, og hva jeg kan gjøre for å få en fin jevn farge på bena igjen? 🙏😱

Anonymkode: 103a1...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje den fete kremen ikke hadde fått trengt godt nok inn i huden før du påførte selvbruning? 🤷

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Rant skrev:

Kanskje den fete kremen ikke hadde fått trengt godt nok inn i huden før du påførte selvbruning? 🤷

Ja, kanskje det er så enkelt 🤞 jeg smurte meg med selvbruning med en gang etterpå 😬

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det er så enkelt 🤞 jeg smurte meg med selvbruning med en gang etterpå 😬

Ts

Men det har jeg gjort før også, uten at det har blitt stripete og prikkete 🤔

Ts

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har jeg gjort før også, uten at det har blitt stripete og prikkete 🤔

Ts

Hm. 🤔 da vet jeg ikke altså. Var det samme selvbruning? Kanskje den ikke er like "bra" som den du har brukt tidligere? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rant skrev:

Hm. 🤔 da vet jeg ikke altså. Var det samme selvbruning? Kanskje den ikke er like "bra" som den du har brukt tidligere? 

Samme som jeg har brukt lenge, glød fra sophie Elise. Men begynte å bruke lactacyd kroppsvask i dusjen noen dager før vet ikke om det har noe å si. Lactacyd er jo mye melkesyre 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme som jeg har brukt lenge, glød fra sophie Elise. Men begynte å bruke lactacyd kroppsvask i dusjen noen dager før vet ikke om det har noe å si. Lactacyd er jo mye melkesyre 🤷‍♀️

Men når jeg tenker på det, så bruker jeg jo samme såpe (lactacyd) og den samme fete kremen på hele kroppen men bare beina som har blitt sånn 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...