AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Se gjennom bildene. Kun utseende tatt i betraktning. https://www.instagram.com/nancys_odyssey/ Anonymkode: 615fb...b4e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Nå må du som lager disse trådene slutte snart. De er ynkelige. Anonymkode: 1d715...761 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå må du som lager disse trådene slutte snart. De er ynkelige. Anonymkode: 1d715...761 Hvorfor? Anonymkode: 615fb...b4e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 615fb...b4e Menn, blir dere tiltrukket av henne, av henne da, hva med henne, henne da, hun der da? Hva er motivasjonen din? Anonymkode: 1d715...761 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 Ja, men synes hun var finere som tjukk. Anonymkode: cb1d6...652 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må du som lager disse trådene slutte snart. De er ynkelige. Anonymkode: 1d715...761 Disse trådene handler om usikkerhet og et behov for bekreftelse, noe som dessverre er svært vanlig, både for kvinner og menn. Disse trådene er «kvinne-versjonen» av «er penisen min bra nok» trådene. Men det at du kaller noen ynkelige på grunn av dette er jo veldig stygt og ufølsomt, det forstår du nok. Jeg kan skjønne at du syns disse trådene er frustrende og meningsløse, for det er jeg egentlig enig i, men å få de som lager dem til å føle seg dårligere enn de allerede gjør fører ikke til mindre slike tråder, i verste fall til flere. Lurer på hva du ønsker å oppnå med det du skriver? Anonymkode: 6b249...200
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 Så klart kunne jeg det, hvis vi hadde hatt god kjemi. Tenning handler ikke bare om utseende. Anonymkode: 35c65...400
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #8 Skrevet 30. mai 2020 Ser du ut som henne siden du spør? Anonymkode: 26248...740
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #9 Skrevet 30. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse trådene handler om usikkerhet og et behov for bekreftelse, noe som dessverre er svært vanlig, både for kvinner og menn. Disse trådene er «kvinne-versjonen» av «er penisen min bra nok» trådene. Men det at du kaller noen ynkelige på grunn av dette er jo veldig stygt og ufølsomt, det forstår du nok. Jeg kan skjønne at du syns disse trådene er frustrende og meningsløse, for det er jeg egentlig enig i, men å få de som lager dem til å føle seg dårligere enn de allerede gjør fører ikke til mindre slike tråder, i verste fall til flere. Lurer på hva du ønsker å oppnå med det du skriver? Anonymkode: 6b249...200 Nei. Jeg kalte trådene ynkelige (det er ikke det samme som å vurdere en person som ynkelig, selv om jeg ser at det kan ha vært en litt dum formulering - beklager til ts for det), og svært uheldige, ettersom det bare feeder oppfatningen om at kvinner skal være vakre for menn. Anonymkode: 1d715...761
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #10 Skrevet 30. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Se gjennom bildene. Kun utseende tatt i betraktning. https://www.instagram.com/nancys_odyssey/ Anonymkode: 615fb...b4e Hun ser jo fantastisk ut! Wow, for et vakkert ansikt! Definitivt ja takk! Jada, hun har gjennomgått en transformasjon. Og det er jo flott. Dessuten er det bedre å finne noen som har vært overvektig og som har blitt slank, enn noen som alltid har vært slank og kommer til å ende opp overvektig. Overvektige som har blitt slanke vil med stor sannsynlighet aldri bli overvektige igjen, fordi dem vet hvordan ting føles og fungerer, og vil alltid være bevisst på selvregulering i framtiden for å beholde den nye fasaden! Anonymkode: a30ed...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå