Gå til innhold

Tips om kokebok (slankende)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Både mannen min og jeg ønsker å gå ned noen kilo (mellom 5 og 10kg) Vi trener, men har insett at kostholdet også bør legges om.

Jeg lurer derfor på om noen kan anbefale en oppskriftbok med gode og slankende retter.

ingen av oss er noe særlig glad i fisk, men eller spiser vi det meste. Ikke for kresne altså.

mannen min er redd disse sunne matrettene vi nå skal begynne å bli litt flinkere til å spise ikke smaker noe særlig godt, så jeg trenger som sagt oppskrifter med lavt kaloriinhold, men som ikke smaker som slankemat.

NB: Boka til fedon trenger ingen å anbefale for den hadde jeg nok ikke engang fått inn i huset.

Manen min har fått litt "hetta" etter all Fedonprat på TV.

Håper noen som selv har gått ned noen kilo etter å ha fulgt gode og sunne oppskrifter kan hjelpe.

Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et medlemsskap på vektklubb.no. Masse oppskrifter.

Se på nettsiden til grete roede for oppskrifter.

Kokeboken til hun Inger med rugbrødet tror jeg er fin. Ikke så dyr heller.

Fisk er jo veldig bra slankemat da så en titt innom www.godfisk.no anbefales. Masse spennende variasjoner av vanlig "kjedelig" fisk.

En Grete Roede kokebok kan være et alternativ også.

Og man kan lage mye av den samme maten bare bruke till bedre alternativer. Olje fremfor smør, kesam fremfor rømme og sånne små ingrep uten at det går utover smaken :)

Skrevet

Dr. Phils kokebok har mange fine oppskrifter, blant annet god tex-mex mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...