AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du har lyst til å prøve ut forskjellige stillinger? Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du savner når han fingrer deg,maserer brystene og suger brystene? Har nevnt dette til han mange ganger og gjorde det igjen i går også. Hvordan forteller man greit til partneren at du ønsker at han skal også bidra og at jeg ønsker at skal ta av seg boxeren helt. Anonymkode: dbdde...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du har lyst til å prøve ut forskjellige stillinger? Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du savner når han fingrer deg,maserer brystene og suger brystene? Har nevnt dette til han mange ganger og gjorde det igjen i går også. Hvordan forteller man greit til partneren at du ønsker at han skal også bidra og at jeg ønsker at skal ta av seg boxeren helt. Anonymkode: dbdde...1a7 *ønsker at han skal ta av seg boxeren helt* Anonymkode: dbdde...1a7
cmd Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nevnt dette til han mange ganger og gjorde det igjen i går også. ta tak i hans hender og legg over dine pupper og masserer du .. mens du holder hendene legg deg i en stilling som du vil prøve og be ham om å knulle deg Du har sagt. Så nå skal DU TA saken i egne hender....
Krutegodt Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 (endret) Si det, rett ut, ÅH sug på brystene mine! Jeg er typen som holder på lenge, og det blir gjerne en pause i akten innimellom for å hente seg litt inn, da starter jeg gjerne litt soft igjen med oralt eller fingring og ja kna på bryster.. ta pause og sett rolig igang igjen. Eller få deg en elsker som gjør som meg Endret 29. mai 2020 av Krutegodt 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, Krutegodt skrev: Si det, rett ut, ÅH sug på brystene mine! Jeg er typen som holder på lenge, og det blir gjerne en pause i akten innimellom for å hente seg litt inn, da starter jeg gjerne litt soft igjen med oralt eller fingring og ja kna på bryster.. ta pause og sett rolig igang igjen. Eller få deg en elsker som gjør som meg Har vurdert tanken,men ønsker ikke noe utroskap 😕 Anonymkode: dbdde...1a7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 4 minutter siden, Krutegodt skrev: Si det, rett ut, ÅH sug på brystene mine! Jeg er typen som holder på lenge, og det blir gjerne en pause i akten innimellom for å hente seg litt inn, da starter jeg gjerne litt soft igjen med oralt eller fingring og ja kna på bryster.. ta pause og sett rolig igang igjen. Eller få deg en elsker som gjør som meg Akkuart dette savner jeg 🤤🤤 Anonymkode: dbdde...1a7 1
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 Spill litt tergende/kostbar. Altså, ikke gjør noe på han før han har gjort noe på deg. Ikke ha sex med han før han har hatt et godt forspill med deg, slik du ønsker at du vil ha det. Skal du prøve nye stillinger, så tar du initiativ til dette selv. Plassér deg i den stillingen du ønsker å prøve, og si "ta meg sånn". Ikke vær redd for å ta plass eller uttrykk dine ønsker! Ikke vær redd for å si nei heller til han, hvis han ikke "gidder" å gjøre noe med deg.
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: *ønsker at han skal ta av seg boxeren helt* Anonymkode: dbdde...1a7 Har han boxeren på seg når dere har sex? 😅
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #9 Skrevet 29. mai 2020 Glad jeg ikke har hatt så dårlig kommunikasjon med noen jeg har pult før.. Anonymkode: c3071...4c7 5
cmd Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du savner når han fingrer deg,maserer brystene og suger brystene? å kose med bryster mens man knuller er kjempe digg.... 1
Rotemor Skrevet 29. mai 2020 #11 Skrevet 29. mai 2020 Jeg bruker de nødvendige ordene, evt viser fysisk hva jeg vil. Finnes det noe annet? Mail? SMS? 1
Rotemor Skrevet 29. mai 2020 #12 Skrevet 29. mai 2020 9 minutter siden, Boron skrev: Spill litt tergende/kostbar. Altså, ikke gjør noe på han før han har gjort noe på deg. Ikke ha sex med han før han har hatt et godt forspill med deg, slik du ønsker at du vil ha det. Maktlek er en dårlig kommunikasjonsform. Hvordan skal han skjønne hva han skal gjøre av dette?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #13 Skrevet 29. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad jeg ikke har hatt så dårlig kommunikasjon med noen jeg har pult før.. Anonymkode: c3071...4c7 Dette har forandret seg 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad jeg ikke har hatt så dårlig kommunikasjon med noen jeg har pult før.. Anonymkode: c3071...4c7 Anonymkode: dbdde...1a7
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #15 Skrevet 29. mai 2020 Akkurat nå, Rotemor skrev: Maktlek er en dårlig kommunikasjonsform. Hvordan skal han skjønne hva han skal gjøre av dette? Nå har jo disse en svært dårlig kommunikasjonsform allerede, og han tar ikke til seg hennes ønsker og behov, ettersom hun har prøvd å si dette til han flere ganger. Forskjell på maktlek og noen retningslinjer/veiledning. Det handler ikke om å brånekte, men heller gjøre det på en flørtete måte. Går fint det også.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #16 Skrevet 29. mai 2020 10 minutter siden, Boron skrev: Har han boxeren på seg når dere har sex? 😅 Har gjort det de få gangene nå Anonymkode: dbdde...1a7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #17 Skrevet 29. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad jeg ikke har hatt så dårlig kommunikasjon med noen jeg har pult før.. Anonymkode: c3071...4c7 Jeg prøver å snakke om dette og jeg har sagt hva jeg savner Anonymkode: dbdde...1a7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #18 Skrevet 29. mai 2020 3 minutter siden, Boron skrev: Nå har jo disse en svært dårlig kommunikasjonsform allerede, og han tar ikke til seg hennes ønsker og behov, ettersom hun har prøvd å si dette til han flere ganger. Forskjell på maktlek og noen retningslinjer/veiledning. Det handler ikke om å brånekte, men heller gjøre det på en flørtete måte. Går fint det også. Har du noen ideer ? Anonymkode: dbdde...1a7
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #19 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du noen ideer ? Anonymkode: dbdde...1a7 18 minutter siden, Boron skrev: Spill litt tergende/kostbar. Altså, ikke gjør noe på han før han har gjort noe på deg. Ikke ha sex med han før han har hatt et godt forspill med deg, slik du ønsker at du vil ha det. Skal du prøve nye stillinger, så tar du initiativ til dette selv. Plassér deg i den stillingen du ønsker å prøve, og si "ta meg sånn". Ikke vær redd for å ta plass eller uttrykk dine ønsker! Ikke vær redd for å si nei heller til han, hvis han ikke "gidder" å gjøre noe med deg. ...ettersom det ikke nytter å snakke med han. Men selvfølgelig, du må jo se han an. Det virker som om at du må ta initiativ til å få dine behov dekket av han, for han evner ikke å tenke på dette selv. By på deg selv, lek litt, gjør og si ting med et glimt i øye, og sådan "lokk" han til å gjøre ting på deg. Enten det eller så får du finne deg en mann som er litt mer interessert i deg enn hva han er
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. mai 2020 #20 Skrevet 29. mai 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du har lyst til å prøve ut forskjellige stillinger? Hvordan forteller man til partneren på en grei måte at du savner når han fingrer deg,maserer brystene og suger brystene? Har nevnt dette til han mange ganger og gjorde det igjen i går også. Hvordan forteller man greit til partneren at du ønsker at han skal også bidra og at jeg ønsker at skal ta av seg boxeren helt. Anonymkode: dbdde...1a7 Du kan jo binde ham fast. Putt trusa di i munnen hans slik at han ikke kan snakke. Så gjør du de tingene med deg selv som du vil han skal gjøre. Visuel læring er ofte god læring for menn. Endret 29. mai 2020 av DEN NAKNE GARTNER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå