AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Jeg har ofte sex med min samboer selv om jeg selv ikke har særlig lyst. Han får utløsning etter 30 sek, og som regel gir det meg ikke så mye. Så derfor prøver jeg ikke å få lyst heller, men lar han få lov til å ha sex. Jeg har prøvd å spørre om han syns det er greit slik, og så lenge jeg ikke misliker det, så er han fornøyd. Altså betyr det ikke noe for ham om jeg så og si ikke bryr meg, for meg er det en jobb på samme måte som å lage fiskepinner til middag. Kan noen forklare meg hvordan menn fungerer, og hva som gjør at dette er greit for dem? Anonymkode: 153cc...c49
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 (endret) Din mann er dårlig i senga fordi han prioriterer kun seg selv, og tenker ikke på deg. Menn generelt er ikke slik, og svært mange prioriterer partneren foran seg selv. Kanskje du skal prate med han om det, og uttrykke din misnøye. Samt fortelle han hva du liker, og hvordan han skal gå fram. Han er ikke noe tankeleser. Det er ingen menn, og dèt er fellesnevneren. Menn generelt prøver likevel, noe din mann ikke gjør. Der ligger feilen. Du har selvfølgelig litt skyld i det du også, fordi du har latt dette bare skure og gå uten å ta grep om situasjonen og snakke med han. Endret 29. mai 2020 av Boron
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 5 minutter siden, Boron skrev: Din mann er dårlig i senga fordi han prioriterer kun seg selv, og tenker ikke på deg. Menn generelt er ikke slik, og svært mange prioriterer partneren foran seg selv. Kanskje du skal prate med han om det, og uttrykke din misnøye. Samt fortelle han hva du liker, og hvordan han skal gå fram. Jeg har prøvd veldig mange ganger spørre om han syns det er greit for han at det er slik, men han blir bare helt stille og svarer meg ikke. Så lenge jeg ikke syns det er ekkelt, så er det helt fint for han. Jeg har prøvd mange, mange ganger å snakke med ham, men så lenge det ikke er mulig å få til noen som helst kommunikasjon og det ikke er mulig å nå gjennom, er det vanskelig. Anonymkode: 153cc...c49
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ofte sex med min samboer selv om jeg selv ikke har særlig lyst. Han får utløsning etter 30 sek, og som regel gir det meg ikke så mye. Så derfor prøver jeg ikke å få lyst heller, men lar han få lov til å ha sex. Jeg har prøvd å spørre om han syns det er greit slik, og så lenge jeg ikke misliker det, så er han fornøyd. Altså betyr det ikke noe for ham om jeg så og si ikke bryr meg, for meg er det en jobb på samme måte som å lage fiskepinner til middag. Kan noen forklare meg hvordan menn fungerer, og hva som gjør at dette er greit for dem? Anonymkode: 153cc...c49 Ærlig talt, du legger opp til det selv. Du får det du gir, ta kontroll over ditt eget sexliv, ønsker du at mannen skal ha mer fokus på deg før penetrering så må du jo gi beskjed om det. Virker på meg som om du er av den tafatte typen som aldri tar initiativ og bare forventer helt ut av det blå. Alle menn har hatt ei slik dame, sexen blir kjedelig, samlivet blir kjedelig, så dør alt ut. Og kvinnen legger skylda på mannen for at han er ditt eller datt, dårlig i senga og det som er. Så treffer vi menn ei dame som tar initiativ, som vet hva hun vil ha. Da er mannen plutselig god i senga. Artig paradoks det der Anonymkode: 4d2e6...058 2
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd veldig mange ganger spørre om han syns det er greit for han at det er slik, men han blir bare helt stille og svarer meg ikke. Så lenge jeg ikke syns det er ekkelt, så er det helt fint for han. Jeg har prøvd mange, mange ganger å snakke med ham, men så lenge det ikke er mulig å få til noen som helst kommunikasjon og det ikke er mulig å nå gjennom, er det vanskelig. Anonymkode: 153cc...c49 Skjønner. Det nytter visst ikke spørre han. Kanskje du allerede har gjort det, men jeg anbefaler deg å uttrykke din "misnøye" over situasjonen. Og kanskje veilede han underveis. Eventuelt ta initiativ selv. Kan umulig føles bra for deg å ikke bli tilfredsstilt, hvor sex bare blir mer en rutine du "må" gjøre. Det er ganske trist, med tanke på hvor fint sex kan være.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Kan noen forklare meg hvordan menn fungerer, og hva som gjør at dette er greit for dem? Nei, men jeg kan forklare deg at mennesker er forskjellige, uavhengig av kjønn. Det er ingen oppskrift for "mann", akkurat som det ikke er en oppskrift for hvordan kvinner fungerer. Du må lære personen å kjenne, ikke kjønnet. Det virker som du har en laber partner i senga i hvert fall, det må sies. Anonymkode: f647e...981
Mumsmums Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 Jeg har sagt til min mann, i perioder jeg ikke er særlig kåt, at nei jeg er ikke kåt, men du kan godt pule meg fordi, om du vil for sex er jo godt selv om jeg ikke er kåt. Men det er turnoff for han, skjønner jo det da, og kan venter til jeg er klar.
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 (endret) Det spørsmålet der er jo helt feil. Selvfølgelig er det greit for han å få sine behov dekket. Alt er ikke opp til han vel? Her må du by mer på deg selv, og faktisk uttrykke dine ønsker. Han er jo ikke tankeleser. Det er din jobb å si ifra dersom du er misfornøyd, og fortelle hva du vil ha. For eksempel: jeg ønsker at vi har mer forspill og mer fokus på min nytelse. Jeg trenger oppvarming for å bli kåt, jeg liker for eksempel xx og xx. Slutt å vær tafatt og kommuniser! Endret 29. mai 2020 av Kvinne87Rogaland 1
Tororoa Skrevet 29. mai 2020 #9 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, Boron skrev: Skjønner. Det nytter visst ikke spørre han. Kanskje du allerede har gjort det, men jeg anbefaler deg å uttrykke din "misnøye" over situasjonen. Og kanskje veilede han underveis. Eventuelt ta initiativ selv. Kan umulig føles bra for deg å ikke bli tilfredsstilt, hvor sex bare blir mer en rutine du "må" gjøre. Det er ganske trist, med tanke på hvor fint sex kan være. Jeg vet hvor fint det kan være. Da er uttrykte misnøyen fikk jeg beskjed om å enten pakke kofferten eller finne meg i at det var slik. Prioriterte ungene og at de skal vokse opp med foreldrene sammen, men jeg syns fremdeles det er rart at menn syns dette er ok.
Gjest Boron Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, Tororoa skrev: Jeg vet hvor fint det kan være. Da er uttrykte misnøyen fikk jeg beskjed om å enten pakke kofferten eller finne meg i at det var slik. Prioriterte ungene og at de skal vokse opp med foreldrene sammen, men jeg syns fremdeles det er rart at menn syns dette er ok. Menn på generelt grunnlag mener ikke at dette er ok. Mannen din er sær og vanskelig. Men du bør fortsette å uttrykke dine lyster og preferanser! Ikke bare godta at slik er det, fordi han er tilfreds med orgasme etter 30 sekund! Kanskje du burde pakke kofferten? Endret 29. mai 2020 av Boron
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #11 Skrevet 29. mai 2020 Du må ta initiativ og kontroll. Be han legge seg på ryggen, så rir du han til du er fornøyd. Du kommer, samtidig får du være den aktive Anonymkode: ea8bc...16b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #12 Skrevet 29. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ta initiativ og kontroll. Be han legge seg på ryggen, så rir du han til du er fornøyd. Du kommer, samtidig får du være den aktive Anonymkode: ea8bc...16b Sorry - klarer ikke å komme på 10-30 sek. Det er jeg som er den aktive, han gjør ingenting. Anonymkode: 153cc...c49 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #13 Skrevet 29. mai 2020 Dette er jo helt uholdbart. Sex skal ikke være som å lage fiskepinner til middag. Da er det bedre å la det være. Og selvsagt er det helt greit for mannen din at det er sånn. Han får jo dekket sitt behov, men du er nærmest bare en "gjenstand" for at han skal få orgasme. Her må du ta grep og sette noen krav! Forklare hva du har behov for og slutte å spørre om det er "greit for han". Det er veldig greit for han å ikke måtte ta hensyn til deg. Alle menn er ikke sånn som han, men han synes tydeligvis det er helt greit å bare tenke på seg selv. Anonymkode: 00fd3...3ee
micromaya Skrevet 29. mai 2020 #14 Skrevet 29. mai 2020 Vet du... om han hadde gitt meg det tåpelige ultimatumet hadde jeg sagt at jeg gjerne ville fortsette forholdet pga barna, men at jeg ville se meg nødt til å finne meg en elsker ved siden av. Hadde ikke giddet å dele livet med en som ikke gadd å dekke mine behov også. 30 sek?! Det er jo null, nada, ingenting...! 🤪 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #15 Skrevet 29. mai 2020 TS, håper han dumper deg snart, for du virker begredelig i senga. Jeg hadde knapt orket ons med ei slik dame. Anonymkode: db740...375
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #16 Skrevet 29. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ta initiativ og kontroll. Be han legge seg på ryggen, så rir du han til du er fornøyd. Du kommer, samtidig får du være den aktive Anonymkode: ea8bc...16b Dårlig idé, en som ikke holder mer enn 30 sek greier i hvert fall ikke å bli ridd. Anonymkode: db740...375
ZingZing Skrevet 29. mai 2020 #17 Skrevet 29. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: for meg er det en jobb på samme måte som å lage fiskepinner til middag *grøss* 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #18 Skrevet 29. mai 2020 Lesbisk kvinne her. Jeg og kjæresten gjør det slik av og til, om den ene er kåt men den andre typisk er for sliten (da gjerne mentalt) til å få orgasme. Når kjæresten har lyst på sex, slikker jeg henne gjerne eller tar henne med strapon, selv om jeg ikke orker å sette i gang med å prøve å komme selv. Noen ganger går det andre veien. Stort sett så har vi sex fordi begge vil, men vi liker å glede hverandre. Og jeg liker jo å slikke selv om ikke jeg får en orgasme den dagen. Men det er kanskje annerledes for heterofile? Anonymkode: 3f57b...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå